וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הבאה קולאוטי כבר ירוץ לספסל

רומן רוזנבלט

5.3.2007 / 17:05

חלוץ מכבי חיפה ישלם 20 אלף ש”ח על הירידה האיטית לספסל מול הכח, מסודי ייפרד מ-5,000 ש”ח בשל תנועות ההשתקה שעשה לקהל

לרוני לוי כנראה נשבר מההתנהגות של השחקנים שלו, והוא החליט לנקוט במדיניות ענישה חמורה למען יראו וייראו. קנסות חמורים הוטלו היום (שני) על שחקני מכבי חיפה רוברטו קולאוטי ואלן מסודי.

קולאוטי נקנס ב-20 אלף ש"ח בפועל ועוד 20 אלף על תנאי על הירידה האיטית שלו לספסל במהלך ההפסד בשבת מול הכח עמידר (1:2). מסודי ישלם 5,000 שקלים בפועל ועוד 5,000 על תנאי, כעונש על תנועות ההשתקה שביצע לעבר הקהל בקריית אליעזר במשחק.

לפני שבועיים, כשיניב קטן הביע את חוסר שביעות רצונו מחילופו, במשחק מול צסק"א מוסקבה בגביע אופ"א, הבהיר לוי שלא יעבור על התנהגות שכזו לסדר היום, וקולאוטי היה זה ששילם ראשון את המחיר.

"מעולם לא העזתי להשתיק את הקהל"

לוי אמר לשחקנים לפני האימון היום: "יש דברים שאני יכול לסבול, אבל על מה שראיתי בשבת האחרונה אני לא יכול להבליג. לא ייתכן שנפסיד להכח, שמגיעה בהרכב חסר".

המאמן הירוק גם לא אהב את ההתנהגות של מסודי. "גם כשחקן וגן כמאמן ספגתי עלבונות מהקהל, אך מעולם לא העזתי להשתיק אותו", אמר. "למכבי חיםה יש אוהדים ואנחנו צריכים להודות שהם באים לעודד אותנו. אף שחקן לא יעשה מה שמסודי עשה".

באימון הערב (שני) של חיפה נטלו חלק כל שחקני הקבוצה וביניהם יניב קטן, שצפוי לעמוד לרשותו של המאמן במשחק מול אספניול.

"גם המקום האחרון בספרד לוקח את הליגה שלנו בהליכה"

אחרי ששוחח עם שחקניו, התפנה לוי להתייחס בתקשורת למשחק מול אספניול. "אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' למשחק, עם כל הכבוד להכח רמת גן", הסביר. "אני מקוה שעם התמיכה של 15 אלף הצופים נוכל להשיג תוצאה טובה ביום חמישי. ברור שזה לא קל, גם מנטלית וגם מקצועית, אחרי משחק רע כל כך לפגוש קבוצה כמו אספניול, אבל אני מאמין שהשחקנים יידעו לעשות את ההפרדה".

"יכול להיות שאם לא היינו משחקים באירופה אז המצב שלנו בליגה היה אחר לגמרי", המשיך. "אין ספק שנפגענו בליגה מההצלחה באירופה. כנראה שאי אפשר לעשות הפרדה. עם כל האכזבות בליגה, יש עוד מפעלים ועוד מטרות, ובסוף השנה נעשה סיכומים. יש לנו הרבה עבודה, לחשוב על השנה הבאה זה עדיין רחוק. כל איש מקצוע יודע שאיך שהוא מכין את המיטה כך הוא יישן עליה. אנחנו בתקופה בה הכל הולך הפוך, אבל אני מאמין שאפשר יהיה לצאת מזה. זה מבחן לכולנו".

קשר הקבוצה עבאס סואן דיבר על הבדלי הרמות. "אספניול זו קבוצה מצוינת וזה לא משנה באיזה מקום היא בליגה הספרדית, שם גם המקום האחרון לוקח את הליגה שלנו בהליכה", אמר. "זה יהיה משחק מאוד קשה ובכלל, בשבועיים הקרובים מצפה לנו רצף של משחקים קשים, שאלוהים ישמור".

אספניול תמריא מחר (שלישי) בבוקר לישראל וצפויה לנחות בנתב"ג לקראת ערב. מאמן הקבוצה ארנסטו וולווארדה החליט כי כל שחקני הקבוצה ימריאו לישראל, כולל פצועים שנמצאים בספק למשחק, כמו ולאסקו ואיבן דה לה פניה.

הקשר הוותיק פרנסיסקו רופטה אמר לקראת יציאת קבוצתו לישראל: "זו תהיה טעות מצידנו לחשוב רק על אירופה. תמיד התעקשתי על כך שעלינו ללכת צעד אחר צעד בכל המסגרות, ולכן יש לנו כבר 36 נקודות בליגה והגענו לשמינית גמר גביע אופ"א. זוהי המטרה , אבל תמיד כשאתה מגיע למטרה כזו אתה ניצב מול קבוצה שמורדיה אותך מהר למציאות".

הקבוצה הקטאלונית פירסמה הערב את הסגל שיגיע מחר להתמודדות מול מכבי חיפה: שוערים: גורקה איראיסוס, קרלוס קאמני; הגנה: פרנסיסקו צ'יקה, חואן ולאסקו, דויד גרסיה, מארק טורחון, דניאל חרקה, חסוס לה קרוז, מואיסס הורטאדו; קישור: אנטוניו אלבארז "איטו", אדוארדו קוסטה, חונטאס דומינגוס, איבן דה לה פניה, פרנסיסקו פרז "רופטה", מוחמד אל יעגובי "מואה", אלברט ריירה, פאבלו זבאלטה; התקפה: פראן קורומינאס "קורו", לואיס גרסיה, ראול טאמודו, וולטר פנדיאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully