וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם לא אגיד שאנחנו באים כאנדרדוג"

נוון ספאחיה מסרב להכיר בעובדות, ובמכבי מנסים לשדר אופטימיות כללית לקראת המשחק הקשה מול טאו בחוץ

בלתי סביר ככל שזה נשמע, מכבי תל אביב תוכל לקבוע מחרתיים (רביעי) בויטוריה את רצף הניצחונות הגדול ביותר שלה העונה. כעת היא עומדת על חמישה, כשרצף זהה הושג בפתיחת העונה. כלפי חוץ משתדלים במועדון לשדר תחושות אופטימיות, ולציטוט אומרים ש"אנחנו הולכים לעשות את זה".

אבל אם בעבר נהגה מכבי לחטוף מחוץ להיכל ולהתנחם בתצוגות כדורסל טובות יותר בארץ, הרי שבחודש האחרון היא לא מרשימה בעליל גם בבית. גם האוהדים איבדו סבלנות ולנסות לצאת לדרך חדשה מול קבוצה ששוחטת בחודשיים האחרונים כל מה שזז, הן ביורוליג והן בליגה הספרדית, זה בהחלט לא הדבר האידיאלי.

"אף קבוצה לא ניצחה אותנו ב-40"

"בינינו הכל בסדר. מה שצריך זה להביא את מה שקורה מחוץ למגרש, גם לפרקט", אמר מאמן מכבי, נוון ספאחיה ביציאה מהארץ. "אני מקווה שנוכל לחזור ולשחק את הכדורסל של מכבי. ברור שטאו בכושר טוב ועושה תוצאות מרשימות. רומא קיבלה מהם 43 הפרש, מלאגה בליגה קיבלה 29. אבל אנחנו מכבי ואני מבטיח שלטאו לא יהיה קל נגדנו. לעולם לא אגיד שאנחנו באים כאנדרדוג".

וויל ביינום שומר על הקו האופטימי. "הפסדנו לא מעט העונה, אבל אף אחת לא ניצחה אותנו ב-30 או 40 הפרש, גם לא 20. נגיע לשם עם יותר ביטחון וננסה לנקום על המשחק האחרון. אני מאמין שאנחנו מוכנים".

"בטאו אולי חושבים שיהיה להם קל, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח אותם", הוסיף ליאור אליהו. "הם טובים, הרי הם היחידים שניצחו אותנו העונה בבית, אבל אנחנו מתאמנים היטב. נרצה לשחק כמו ששיחקנו ברבע האחרון אתמול, מול גבעת שמואל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully