וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישאלוב: "יהיה מצויין לליגה אם האליפות תוכרע בדרבי"

לי בוץ

5.3.2007 / 15:06

מושיקו מישאלוב חושב על האוהדים: "שואפים לנצח את הפועל בשבילם", נזהר מהצהרות: "המטרה העיקרית זה אירופה", ומדבר על היום שאחרי נמני

אחרי התיקו של בית"ר מול מ.ס. אשדוד אמש (ראשון), כבר ברור לכולם שמכבי ת"א היא מועמדת לגיטימית לאליפות. מדברים על סגנון משחק לא אטרקטיבי, בעיות בחלק ההתקפי, סגל דליל, אבל יחד עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקבוצה של אלי כהן לא הפסידה כבר 18 מחזורים ברציפות והאוהדים לפחות, כבר יכולים להריץ בראש תסריט לפיו האליפות תוכרע במחזור האחרון בדרבי תל אביבי לוהט מול בלומפילד מלא.

גם שחקני הקבוצה רואים תסריט דומה, אבל קשה לשמוע אותם אומרים את זה בקול. "אם האליפות תוכרע בדרבי זה יהיה מצויין לליגה", הסביר הבוקר (שני) מושיקו מישאלוב לוואלה! ספורט. "הפועל מתמודדת על התואר ונמצאת בתמונה חזק מאוד, אבל עוד מוקדם לקבוע אם הדרבי יהיה זה שיכריע. אנחנו, בכל מקרה, תמיד שואפים לנצח בדרבי, אבל עוד הרבה מים יעברו בנהר עד אז".

אז נכון שהרבה דברים יכולים להשתנות עד המפגש מול היריבה העירונית בסיום העונה, אבל כבר עכשיו ברור שבשביל להשאיר סיכוי למתח בדקות הסיום של הליגה לצהובים אסור לאבד נקודות מול קבוצות התחתית כמו שקרה להם השבת. "זה סוג של פספוס שאנחנו לא לוקחים שלוש נקודות במשחק מול הפועל פ"ת", מאשר מישאלוב, "אבל אסור לזלזל וצריך לזכור שמדובר במשחק קשה. אנחנו לא צריכים להסתכל על בית"ר ועל הנקודות שהם מאבדים, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ועל כך שאנחנו איבדנו שתי נקודות שמאוד חשובות לנו ונצטרך להחזיר אותן בהמשך".

"תמיד נהיה בעמוד האמצע של העיתון, לטוב ולרע"

"מכבי תמיד שואפת להגיע למקום הגבוה ביותר", המשיך הקשר, "אבל המטרה העיקרית שלנו היא קודם כל להגיע למקום באירופה, ולא משנה אם זה יהיה בליגת האלופות או בגביע אופ"א. בשביל להשיג את זה אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ולראות איך הליגה תתפתח בהמשך. רק במחזורים האחרונים נדע אם אנחנו מועמדים רציניים לאליפות לפי הפער שנהיה מהמקום הראשון. כל עוד הפער יישאר על שתיים עד ארבע נקודות, זה יהיה מצב אופטימלי".

מישאלוב התייחס גם לביקורות החוזרות ונשנות שסופגים שחקני ההתקפה של הקבוצה: "לא נעים לקבל כזו ביקורת, אבל עם עובדות קשה להתווכח. כרגע הם לא פוגעים בלשון המעטה, אבל הם יעשו הכל כדי להשתפר, להבקיע ולהוכיח שהם כן טובים. אנחנו, השחקנים, מעודדים אותם באימונים ומנסים לעזור להם. כולנו עוזרים אחד לשני כי אחרי הכל ההצלחה שלהם זו ההצלחה של כולנו".

"אנחנו רגילים לספוג את הביקורות מהתקשורת", ממשיך השחקן. "אחרי שני הפסדים בתחילת העונה כולם אמרו שאנחנו מועמדים לירידה ועכשיו רואים שהם טעו. זה נכון שגם על הפועל ובית"ר יורדים בתקשורת, אבל לא בכמות של מכבי. אנחנו תמיד נהיה בעמוד האמצע של העיתון, לטוב ולרע. אם מנסים לחתוך אותנו, שינסו, זה לא מה שישפיע עלינו".

"למכבי יש את הצעירים הכי טובים בארץ"

מישאלוב, בן ה-23, גדל בקרית שלום מגיל 6 וכבר בגיל מאוד צעיר הוא סומן כהבטחה ושימש כקפטן נבחרת הנוער של ישראל. היום, בהיותו אחד השחקנים הבוגרים בקבוצה, הוא רואה את הפוטנציאל בצעירים של היום. "למכבי יש את הצעירים הכי טובים בארץ", קובע מישאלוב בנחרצות. "צריך לראות כמה מהם משחקים בבוגרים ולא רק יושבים על הספסל אלא עולים בהרכב. הם עובדים קשה בשביל זה וצריכים להמשיך ככה, אבל הם מאוד מוכשרים".

עם זאת, גם למישאלוב ברור שבלי הקפטן בחולצה מספר 8, הצעירים המוכשרים של מכבי לא היו מצליחים להחזיק את הקבוצה לבד: "אנחנו לא חושבים על מה יהיה כשאבי נמני יפרוש. אנחנו מסתכלים רק על העונה הנוכחית ולא יודעים מה יקרה עם אבי עוד שנה או שנתיים. אי אפשר להסתיר את הנסיון והמנהיגות שלו, הוא בנאדם גדול. אי אפשר לדעת אם תהיה נפילה אחרי שנמני יפרוש, אני מעריך שיבוא יום ונדע את זה. עם זאת, כשזה יקרה, אני מאמין שמכבי תוכל להסתדר גם בלי אבי, שכרגע עוזר לנו מאוד ומלמד את הצעירים איך להשתלב בקבוצה הבוגרת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"נצטרך להתחלק במנהיגות של נמני"

"אחרי שהוא יפרוש, המנהיגות שלו תצטרך להתחלק בין הרבה שחקנים", מפרט השחקן, "נצטרך למלא את התפקיד שלו יחד. החסרון שלו יתבטא לא רק במנהיגות אלא גם בגולים, כי נמני הוא גולר ברמה הכי גבוהה שיש והוא תמיד יודע להבקיע ברגעים הנכונים. מישהו משחקני ההתקפה שלנו יצטרך לדעת לעשות את זה".

מישאלוב סיכם במשפט על הקהל של מכבי, ומבהיר שלמרות הירידה בכמות - אין כמו הקהל הצהוב בשבילו: "למכבי יש את הקהל הכי טוב בארץ והם כבר הוכיחו את זה בעבר. אין לי הסבר לזה שהם לא מגיעים בהמוניהם, אבל מי שבא מוכיח שמבחינת איכות אין יותר טובים מהאוהדים שלנו. הם מעודדים אותנו 90 דקות בלי קשר למה שקורה על המגרש ואנחנו תמיד משחקים בשבילם ורוצים לנצח בשבילם. ברור שהיינו רוצים שיגיעו עוד, אבל אני מקווה שכשהם יבינו שאנחנו מתמודדים על כרטיס לאירופה גם זה ישתנה".

רוסו ואיליץ' נחקרו בוייצמן יער

בהמשך לחקירה שמתנהלת נגד מכבי ת"א בחשד לשימוש בשירותיו של סוכן לא מורשה בהבאת הזרים, זומנו אמש ג'ובאני רוסו ודיאן איליץ' למשרד החקירות וייצמן יער. השניים נחקרו בדומה לחבריהם לקבוצה, טברטקו קאלה, מילאן מרטינוביץ' ומיליאן מרדקוביץ' ומנהל הכספים בני רחמני. מאמן הקבוצה, אלי כהן, הוא היחיד שעדיין לא נחקר וצפוי לעשות זאת בימים הקרובים.

החניכים של כהן יהנו היום מיום חופש, ומחר יפתחו בהכנות למשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה בבלומפילד. עומר פרץ, שירן ייני ויובל שפונגין החלימו מפציעותיהם והשלימו כבר אתמול אימון מלא לראשונה מזה יותר משבוע. השלושה צפויים לעמוד לרשותו של כהן בשבת, כמו גם הפצוע הרביעי, ליאור ז'אן, שיצטרף לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי לאחר משחקה של הנבחרת הצעירה בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully