וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמדו מסר אלכס

מייק קרנון

5.3.2007 / 12:25

מייק קרנון מסביר מה ההבדל בין המאמנים הישראלים לפרגוסון, נוזף באורנה אוסטפלד ותוהה לאן נעלמה פתאום בני השרון

"למען ההגינות, אני חייב לציין שליברפול שיחקה כדורגל פנטסטי. היה לנו הרבה מזל. הלחץ של ליברפול הוציא אותנו מקצב המשחק שלנו ואני מניח שהם מרגישים מאוד מתוסכלים". הדובר: סר אלכס פרגוסון, המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד בסיום המשחק באצטדיון אנפילד, בו ניצחה קבוצתו 0:1 משער של ג'ון אושיי בדקה ה-91.

פרגוסון הוא אחד האנשים השנויים ביותר במחלוקת בפרמייר ליג, איש שאינו חוסך במילים ומצליח להרגיז רבים. אבל הסקוטי עתיר ההישגים הוכיח שוב שאיש מקצוע רציני יודע לתת כבוד ליריביו וגם להודות שהניצחון שהשיגה קבוצתו אינו משקף את מה שהתרחש בשדה.

האם יש סיכוי לשמוע התבטאויות כאלה ממאמנים ישראלים? אין מצב. שוב ושוב אתה רואה אותם מתייצבים מול המיקרופון והמצלמה ומדברים על איזה משחק דמיוני שאין קשר בינו ובין מה שראינו ב-90 הדקות שקדמו לראיון. הקבוצה של המאמן הישראלי סיכנה פעמיים את השער – והוא מדבר על שפע המצבים שהוחמצו. המאמן הישראלי מסביר איך היריבה הסתגרה בהגנה, אבל מתעלם מכך שהשוער שלו מנע לפחות שלושה שערים. "אתם מכירים אותי. אני אף פעם לא מדבר על שופטים", הוא יאמר. "אבל כל מי שיראה את תקציר המשחק יבין שקופחנו".

וחזרה לפרגוסון: "בשבוע שעבר בפולהאם, הבקענו את שער הניצחון שתי דקות בתוך תוספת הזמן והיום זה קרה שוב. אתה זקוק לטיפת מזל כדי לזכות באליפות וזה מה שקורה לנו לאחרונה". ממאמן ישראלי לא היינו שומעים התבטאות כזו. אצלם הכל מתוכנן. אצלו, גם על המזל עובדים באימונים.

החטיאה בגדול: אורנה אוסטפלד

"מגיע לבנות שלנו כל הכבוד. הן השקיעו מאמצים גדולים". כך אמרה אורנה אוסטפלד, מאמנת אנדה רמת השרון אחרי ההפסד 80:54 לדינמו מוסקבה, שניצחה גם ברמת השרון 57:68. כאן המקום גם להזכיר שמשחקים אלה נערכו במסגרת רבע גמר היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו בכדורסל הנשים באירופה, אחרי היורוליג.

דברים ברוח דומה נאמרו גם אחרי שלוש התבוסות נגד אליצור רמלה בליגה. זה לא נשמע לכם קצת פאתטי ממאמנת של קבוצה בעלת ניסיון אירופי עשיר, שלרשותה סגל שחקניות זרות כמו ג'קסון, מאביקה, באטלר ווידוביץ', וישראליות כמו לירון כהן, תמר מעוז, לימור מזרחי וג'ניפר פליישר?

אשכנזי מפסיד בארץ עיר

אבי אשכנזי הוא מאמן כדורסל מצוין וגם פרשן ראוי בערוץ הראשון. אבל כדאי שיתעדכן קצת בנעשה בעולם. השחקנים של קבוצת זלז'ניק הם סרבים ולא יוגוסלבים (מדינה שכבר לא קיימת). זה נשמע צורם במיוחד כאשר השדר לצידו, שלומי דניאלי, הקפיד לציין את הלאום הנכון.

קום, קשת ענן

בתוכנית "הכספת" ביום חמישי ה-22 בפברואר, שאל המנחה גבי גזית את השאלה הבאה: האם נכון שהפועל פתח תקווה זכתה ביותר אליפויות ליגה מאשר בית"ר ירושלים? המתמודד השיב נכון. גזית אמר "לא נכון", ובכך גרם לכך שהמתמודד לא המשיך בחידון. התשובה הנכונה היא שהפועל פתח תקווה זכתה בשש אליפויות ובית”ר ירושלים רק בארבע. פניתי ל"קשת" וביקשתי שיתנצלו בפניו. איש לא טרח אפילו להתייחס להערתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בטח שמתם לב ש...

מאז הניצחון המרשים על מכבי עלית תל אביב בחצי גמר הגביע, ניצחה בני השרון פעם אחת בלבד (בבית את גליל עליון) והפסידה פעמיים להפועל ירושלים (בגמר הגביע בנוקיה ובליגה במלחה) למכבי תל אביב בהרצליה ולמכבי ראשון לציון בגן נחום. תסמונת מכבי תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully