וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה המריאה לבולגריה

לי בוץ

5.3.2007 / 10:29

תפגוש למשחק ידידות את הנבחרת המקומית. שחקני חיפה וגם מימון, שפונגין ופרץ הפצועים לא יצאו. ורמוט: "נגיע במלוא הרצינות"

הנבחרת הצעירה של ישראל המריאה הבוקר (שני) לבולגריה, שם תפגוש למשחק ידידות את המקבילה המקומית כחלק מההכנה לאליפות אירופה שתתקיים בהולנד בחודש יוני. החניכים של גיא לוי יספיקו לערוך שלושה אימונים בבבלאגובגראד לפני המשחק שיתקיים ביום רביעי - אחד הערב ושניים מחר.

לוי יחסר במשחק את שחקני מכבי חיפה - תום אלמדון, ליאור רפאלוב, דקל קינן, שלומי ארבייטמן ומאור מליקסון, שמתכוננים יחד עם קבוצתם למשחק הראשון בשמינית גמר גביע אופ"א מול אספניול, שיתקיים ביום חמישי בבלומפילד. כמו כן, יחסר המאמן את הפצועים - שי מימון, יובל שפונגין ועומר פרץ.

גילי ורמוט התייחס לסגל החסר של הנבחרת: "יש כמה שחסרים אבל יש פה שחקנים מצוינים ואני מקווה שלא נרגיש בחסרונו של אף אחד. אני יכול להבטיח שלמרות הסגל החסר, נגיע במלוא הרצינות למשחק החשוב הזה. אנחנו מאוד רוצים לנצח את הבולגרים". ורמוט, שקבוצתו צמצמה את הפער מבית"ר ירושלים במקום הראשון לשתי נקודות בלבד, דיבר גם על מאבקי הליגה: "הראש שלי כרגע רק ביום רביעי, אני לא חושב על הפועל או על המשחק בשבת מול אשדוד. עם זאת, טוב לנו שבית"ר משחקת ביום ראשון כי אנחנו יכולים להלחיץ אותה עוד יותר אם ננצח בשבת את אשדוד. אליפות היא תמיד מטרה עבור מועדון כמו הפועל וגם השנה זה ככה".

עמית בן שושן, שהגיע לנתב"ג עייף מאוד, כמו יתר שחקני בית"ר ירושלים שלא הספיקו לישון הרבה אחרי המשחק באצטדיון הי"א אמש, דיבר על האפשרות לשתף פעולה עם בן סהר בהתקפה: "אם אשחק עם בן זו תהיה חוויה. הוא שחקן מצויין ואשמח לשחק לצידו. נכון שאנחנו בסגל חסר, אבל זו גם אפשרות לבחון שחקנים אחרים ונקווה לעשות תוצאה טובה".

שוער הפועל כפ"ס, אוהד לויטה, שעשוי לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון בשל חסרונו של תום אלמדון, סיכם: "אני מקווה שיהיה משחק הכנה טוב, בלי קשר לסגל החסר. אני מאמין שכולם יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר, ומקווה שננצח. אני מקווה גם לקבל דקות משחק, זו חוויה, כיף ושאיפה של כל שחקן לשחק בנבחרת".

סגל הנבחרת הצעירה:

שוערים: יוסי שקל (מכבי הרצליה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס).

הגנה: דני בונדר, רמי דואני (הפועל ת"א), נאור פסר, ניצן דמארי (מכבי פ"ת), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית (מכבי ת"א), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: ליאור ז`אן (מכבי ת"א), עידן סרור, תום מנשרוב (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), גיל ורמוט (הפועל ת"א), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (בית"ר ירושלים).

התקפה: עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), רועי דיין (מכבי ת"א), בן סהר (צ`לסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully