וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי בספק לישראל

5.3.2007 / 7:49

בלם צ'לסי ואנגליה לא ישחק מול פורטו, וייתכן שינוח במרץ ויחמיץ את ישראל ואנדורה. בקהאם נפצע בברך ויחמיץ את באיירן מינכן

ג'ון טרי, בלם צ'לסי ונבחרת אנגליה, יחמיץ לבטח את משחקה של קבוצתו מחר (שלישי) בליגת האלופות מול פורטו. אלא שטרי מרגיש עדיין כאבים בראשו, זכר לפגיעה במשחק גמר גביע הליגה מול ארסנל (1:2 לצ'לסי), ועלול לשבת בצד בחודש מרץ. אם זה יקרה, משמעות הדבר היא שטרי יחמיץ את משחקה של אנגליה בישראל (ב-24 במרץ) ובקאמפ נואו נגד אנדורה, ארבעה ימים אחר כך.

"זו פציעה בראש, אני לא לוקח סיכון", אמר ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. "אני מאמין שבתוך שבועיים הוא יהיה מוכן לשחק, אבל צריך להיזהר".

שחקן אחר ששמו עלה שוב בימים האחרונים בהקשר לנבחרת אנגליה, דייויד בקהאם, לא ישחק עם ריאל מדריד מול באיירן מינכן. בקהאם נפצע בברכו במשחק מול חטאפה (1:1), וכעת ברור שלא יהיה כשיר למשחק הקרוב של הקבוצה ואולי אף יותר מכך. השאלה אם הפציעה תשפיע על עתידו של השחקן ב-MLS תקבל תשובה בימים הקרובים. גם הקשר חוסה אנטוניו רייס לא ישחק, מאחר שגם הוא סובל מפציעה בברך.

ליניקר: "בקהאם יכול להיות חיוני לאנגליה" (עוזי דן, הארץ)

ועוד מגזרת בקהאם: ככל שמתקרב סבב המשחקים הבא במוקדמות היורו, ובו המשחק בישראל, יותר ויותר אנשים באנגליה קוראים למאמן הנבחרת סטיב מקלארן להחזיר את הקפטן לשעבר למדים הלאומיים. אתמול היה זה חלוץ העבר האגדי גארי ליניקר בטורו ב"סאנדיי טלגרף".

"בקהאם הציג נימוקים חזקים לשובו לזירה הבינלאומית", כתב ליניקר. "אני חושב שאם מקלארן יחזיר אותו לזמן קצר, הוא יתקבל בזרועות פתוחות וזאת תהיה החלטה חכמה. בקהאם הראה את הנחישות שלו כאשר נאבק על מנת לחזור לשחק בריאל מדריד אחרי שפאביו קאפלו אמר שלא ישחק שם יותר. בקהאם משחק טוב מאוד בריאל, וכאשר אנגליה מציגה יכולת הססנית, הניסיון שלו עשוי להיות חיוני ויקר במשחק מכריע כמו זה בישראל".

ליניקר ממשיך לפרגן: "אולי הוא איבד קצת מהחדות שלו, אבל הוא עדיין שחקן איכותי ומקצוען ברמה הכי גבוהה. הוא בטח אחד מ-20 השחקנים הטובים ביותר שעומדים לרשותו של מקלארן. המסירות שלו עדיין ברמה הגבוהה ביותר, ממש מלאכת מחשבת".

ליניקר הבהיר כי הוא מדבר על חזרה זמנית של בקהאם, עד המעבר ללוס אנג'לס גלאקסי. "ברור שכאשר יהיה בארצות הברית זאת כמו חצי פרישה. אותו דבר קרה לי כשעברתי לשחק ביפאן".

גם מייקל אואן קרא אתמול לחזרתו של בקהאם לנבחרת ואמר כי הוא "עדיין שחקן ברמה עולמית גבוהה ויכול לעשות את ההבדל עבור נבחרת אנגליה". אואן גם גילה בטורו ב"טיימס" כי כבר אחרי חודשיים בריאל ידע שלא ימשיך בקבוצה וכי הוא סופסל "מסיבות פוליטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully