וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה שומרים על פרופורציות

רומן רוזנבלט

4.3.2007 / 18:12

במכבי נתניה לא לקחו את ההפסד להפועל תל אביב בצורה קשה וכבר מביטים הלאה. בונדאה צפוי להיות כשיר למכבי תל אביב

מכבי נתניה שהפסידה אמש בקרב הצמרת להפועל תלאביב, לקחה את איבוד הנקודות בפרופורציות והשתתפה היום (ראשון) על כל שחקניה, מאמניה ומנהליה (מלבד הבעלים, דניאל יאמר שלא יכל להגיע) בתהלוכת העדלאידע המסורתית בנתניה. לאחר מכן הגיעו שחקני הקבוצה לבית חולים לניאדו שם שימחו את הילדים החולים והעניק להם משלוחי מנות.

לאחר מכן ערכה הקבוצה אימון קל, במהלכו חגגו השחקנים יום הולדת 23 לתמיר כהן. הקשר, שעלה בשבועות האחרונים כמחליפם של מזואה אנסומבו (צהובים) וזנו בונדאה (פציעה), עשוי לעשות זאת בעוד שבועיים שוב, שכן אמיר טגה ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי וייעדר במשחק הבית מול הפועל פתח תקוה.

בונדאה ערך היום ריצה קלה ולא התאמן, אך ההערכה היא שיחזור בימים הקרובים לפעילות וכנראה יהיה כשיר למשחק מול מכבי תל אביב. בונדאה יחזור להתאמן באופן מלא עם הקבוצה כבר ביום רביעי וחמישי ועל כן יחזור להרכב הקבוצה בשבת.

גבי מוסא סאנוגו, שהורחק אמש שוב מול הפועל תל אביב- הוא לא יוזמן לועדת משמעת ועל כן ירצה עונש הרחקה של משחק בלבד וצפוי לחזור למשחק מול הפועל פתח תקוה בעוד שבועיים.

איברהים עבדל ראזאק, השייך למכבי נתניה, ושהושאל להפועל רעננה לפני יותר מחודש, יחל השבוע להתאמן עם קבוצתו החדשה. עד כה התאמן ראזאק עם נתניה, שכן במתקניה קיימים התנאים להמשך שיקמו מהפציעה. ראזאק עצמו מקווה להיות בסגל רעננה כבר בשבת הקרובה, במשחק מול הפועל קרית שמונה, אם כי מדובר בהערכה אופטימית למדי.

אמיר טגה המריא עם הנבחרת האולימפית לבולגריה ויחזור להתאמן עם הקבוצה רק ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully