וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הבעיה בהרצליה היא הגיבוש החברתי

רומן רוזנבלט

5.3.2007 / 21:51

בקבוצה מקווים שיומיים בנצרת עילית יעלו את המוראל. פרדי דוד מתקשה למצוא סגל מלא למשחק ליגה בגלל פציעות חוזרות ונישנות


כדי להתנתק מהלחץ ומהתקופה הרעה שעוברת על הקבוצה, תצא מכבי הרצליה מחר (שלישי) ליומיים של גיבוש בנצרת עילית. הקבוצה תתאכסן במלון בעיר ותקיים אימונים באצטדיונה של נצרת עילית. יתכן שבמהלך היומיים הללו יתקיים משחק אימון מול הקבוצה המקומית מהליגה הלאומית. ביום רביעי בלילה תשוב הקבוצה לשרון.

בהרצליה הבהירו כי המהלך נועד לגיבוש קבוצתי ולשינוי האווירה בתוך הקבוצה ומסביבה, בתקוה שהדבר יסייע לצאת עם כוחות מחודשים למשחקים שנותרו עד לסיום העונה, על מנת להישאר בליגת העל.

גם אחרי המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה (4:2), תמשיך מכבי הרצליה להיאבק על השארות בליגת העל, אבל נדמה שכל שבוע המאבק הופך לקשה יותר ויותר. בעיקר לאור העובדה שמזה מחזורים ארוכים למאמן פרדי דוד אין סגל מלא לקראת משחקי הקבוצה.

אתמול איבד דוד שני שחקנים חשובים מאוד, הבלם שי מימון והקשר דייהו דייויס בשל פציעות לא קלות. "כל שבוע יש לנו תקלות חדשות, פצועים או מורחקים, זה לא יאומן. אתמול יצאנו מפתח תקוה בשן ועין", אמרו היום בהרצליה. המשפט האחרון מקבל משמעות נוספת, שכן דייויס, המנהיג של הקבוצה במרכז המגרש, שנפגע במשחק ממרפק של עומר גולן בעינו, עבר היום ניתוח לייזר מיוחד ברשתית עינו וייעדר כשבועיים. לאחר הניתוח נודע שהשחקן היה מאוד קרוב לאיבוד ראיה בעינו.

שי מימון, שסובל מזעזוע מוח, שוחרר היום מבית חולים ונאסר עליו להתאמן במשך שבוע ימים, כשהוא עדיין סובל מסחרחורות. לעומת שני הנעדרים הללו, לסגל הקבוצה יחזרו המגן/ קשר ארז אליאב והחלוץ עדן בן בסט, שנעדרו במהלך השבועיים האחרונים. בשבת הקרובה תארח מכבי הרצליה את הפועל כפר סבא, לה הפסידה בביתה רק לפני שבועיים. מחר (שני) תחזור הקבוצה להתאמן, לאחר שהיום קיבלו השחקנים יום חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully