וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא מסוגלת

4.3.2007 / 21:49

סיימה רק ב-1:1 בבית מול חטאפה, ותגיע פצועה למינכן. אספניול סיימה בתוצאה זהה מול ויאריאל, 4 ימים לפני שתפגוש את חיפה

הליגה הספרדית לוהטת והמחזור ה-25, שנפתח אתמול (שבת) עם ניצחונות של סביליה על ברצלונה ו-ולנסיה על סלטה ויגו, המשיך עם שבעה משחקים.

ריאל מדריד - חטאפה 1:1

ריאל מדריד לא נראית מוכנה למשחקה מול באיירן מינכן ביום רביעי וסיימה בתיקו מאכזב בבית מול חטאפה, אותה מאמן ברנד שוסטר, שאולי יחליף את קאפלו בעונה הבאה.

חטאפה שיחקה טוב יותר מיריבתה במחצית הראשונה ובדקה ה-25 נגח פולידו כדור למשקוף של איקר קסיאס. 12 דקות מאוחר יותר החזיר דייויד בקהאם עם קורה משלו, אבל כעבור דקה כבשה חטאפה את שערה הראשון אי פעם בברנבאו, אחרי שדניאל גויזה מצא את עצמו לבד מול קסיאס וכבש. התגובה של ריאל הייתה מהירה. רוביניו, שפתח בהרכב והראה ניצוצות, הוכשל ברחבה דקה למחצית ורוד ואן ניסטלרוי כבש.

ריאל הגבירה את הלחץ במחצית השנייה, אבל מצאה את רוברטו אבונדזיירי מוכן בין הקורות וגם רוביניו, שהוכיח שוב לקאפלו שמקומו על המגרש, לא הצליח להעלות את הלבנים ליתרון.

חוסה אנטוניו רייס נפצע במהלך המשחק, הוצא על גבי אלונקה ומחר כנראה יתברר אם הוא יוכל לשחק מול באיירן. עדויות בתמונות. גם בקהאם ואיגואין הוחלפו בגלל פציעות, וקאפלו מרגיש איך עוד עונה חומקת לה בלי תואר.


רקראטיבו - אתלטיקו מדריד 0:1

הפראיירית של המחזור היא אתלטיקו. היום פגשו חניכיו של חאבייר אגירה את רקראטיבו, העולה החדשה והמפתיעה, אבל כשלו להשיג 3 נקודות ולהתקרב לראש החץ בצמרת. פנדל מוצלח של פלורן סינמה פונגול, הצרפתי המושאל מליברפול, בדקה העשירית הישווה את מספר הנקודות של הקבוצה מהואלבה לזה של יריבתה המתוסבכת נפשית. קושטיניה הפורטוגלי הורחק ממדי אתלטיקו בתוספת הזמן.

בילבאו מפשלת

אספניול - ויאריאל 1:1

4 ימים לפני שתפגוש את מכבי חיפה, אספניול נראית בכושר טוב. היום אירחה הקבוצה את ויאריאל במונז'ואיק והשיגה משחק ליגה רביעי רצוף ללא הפסד, כשהשלושה הקודמים היו ניצחונות. ראול טמודו הגדול כבש בדקה ה-29 לזכות אספניול, אבל דייגו פורלאן השווה בדקה ה-53 עבור הצוללת הצהובה והלא יציבה.


לה קורוניה - בטיס 1:0

רצינו להמשיך לדודו אוואט את הספירה והיום הוא קרוב לא לספוג משחק ליגה חמישי ברציפות. עד הדקה ה-80, בה הכניע אותו פרננדו והעניק לבטיס ניצון חוץ יקר ועוד 3 נקודות בדרך החוצה מהתחתית.

סראגוסה - ריאל סוסיאדד 2:3

סוסיאדד עם רגל וחצי בליגת המשנה, אלא אם כן תמצא נס. היום היא האמינה במשך לא מעט דקות, אחרי שחרמן הררה העלה אותה ליתרון בדקה ה-17, אבל שערים של פאבלו איימאר (53) ודייגו מיליטו בפנדל (75) הפכו את התוצאה לטובת סראגוסה היומרנית. אברטון העלה ל-1:3 בדקה ה-81 לפני שאיניגו דיאז דה קריו רק צימק בדקה האחרונה.


אתלטיק בילבאו - חימנסטיק 2:0

קבוצה באסקית אחרת, בילבאו, במצב הרבה יותר טוב על הנייר, אבל דווקא אחרי ההפסד של סלטה ויגו אמש, כשלה לחלוף על פניה בסן מאמס המאיים. חאבייר פורטיו כבש לזכות האחרונה בטבלה בדקה ה-37 ואנטוניו פינייה כפיל בדקה ה-71.


מאיורקה - לבנטה 1:2
למאיורקה: בושקו יאנקוביץ' 48, ויקטור קסטאניו 51. ללבנטה: אוליבייה קאפו 74.

סנטאנדר - אוסאסונה 0:1
לסנטאנדר: חואנחו 79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully