וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצועי מכבי ת"א שבו לאימונים

לי בוץ

4.3.2007 / 18:15

שפונגין, ייני, ז'אן ופרץ, שנעדרו מה-2:2 מול הפועל פ"ת, שבו לפעילות. שחקן בקבוצה: "אנחנו צריכים להגיד תודה רבה לשופט"

מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, לא היה מרוצה במיוחד אחרי המשחק מול נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה אתמול (שבת) שהסתיים בשוויון 2:2, למרות שהקבוצה האריכה את רצף המשחקים ללא הפסד שלה, שעומד כעת על 18. מאמן הצהובים יכול להתנחם בזה שארבעת שחקניו הפצועים: יובל שפונגין, שירן ייני, עומר פרץ וליאור ז'אן כבר חזרו להתאמן.

הארבעה ערכו הבוקר (ראשון) בדיקות אולטרסאונד ותוצאות הבדיקות היו טובות. כל הארבעה הורשו לשוב לאימונים וכבר היום ערכו אימון מלא. ז'אן אף יצטרף לאימוני הנבחרת הצעירה המתכוננת למשחקה מול נבחרתה המקבילה של בולגריה ביום רביעי.

שחקני הקבוצה לא הסתירו את אכזבתם מתוצאת התיקו מול הפועל פ"ת, שהרחיקה אותןם שתי נקודות מהפועל ת"א שבמקום השני: "אי אפשר לדבר על אליפות אם לא מנצחים בבית את הקבוצה שבמקום האחרון", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט.
"לא הגיע לנו יותר מנקודה אתמול, ואנחנו צריכים להגיד תודה רבה לשופט, שלא נתן להם פנדל בתוספת הזמן, שהיה משאיר אותנו בלי נקודות בכלל".

שחקן אחר היה קצת פחות נחרץ בדעתו: "שום דבר עוד לא גמור. עדיין צריך לזכור שלא הפסדנו 18 משחקים רצופים. גם הפועל ובית"ר תאבדנה נקודות בהמשך. אסור לזלזל בהפועל פ"ת, אפילו שהם במקום האחרון. כל הזמן מסתכלים פה על חצי הכוס הריקה, אבל אם בית"ר לא תנצח את אשדוד אז התקרבנו אליהם בנקודה".

שחקני ההרכב ערכו אימון שחרור, לאחר מכן עבדו בחדר הכושר, והצטרפו למשחקון סיום האימון עם שאר שחקני הסגל. הקפטן אבי נמני שוחרר מהאימון בשל סיבות אישיות. אלו שלא שיחקו ערכו אימון מלא אשר כל בעיקרו משחקונים על מגרש מצומצם עם הגבלת נגיעות בכדור לתרגול משחק מהיר. מחר (שני) תהיה הקבוצה ביום חופשי ותשוב לאימונים ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully