וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לדל פיירו, יובה דוהרת

4.3.2007 / 21:45

יובנטוס גברה 0:4 על פיאצ'נזה, הנסיך ממשיך את העונה הגדולה. בסרייה A נאבקים על המקומות לצ'מפיונס, לאציו גברה על סמפדוריה

נפתח עם הסרייה A, למרות שאינטר סגרה את סיפור האליפות כבר מזמן. בהיעדר תחרות על התואר, הקרבות החמים עוברים להיות על המקומות מאחורי אינטר. רומא כנראה תסיים ב-4 הראשונות ותשחק בליגת האלופות, אבל השאלה היא מי יהיו השתיים הנוספות. פאלרמו מדרדרת ולעומת זאת מילאן ולאציו בעיצומן של ריצות מטורפות.

נקודה נוספת עליה ניתן לשים את האצבע העונה, היא שזו היא שנתם של הסקוררים בליגה האיטלקית. לא פחות מ-12 שחקנים כבר כבשו 10 שערים ומעלה. לא כולם חלוצים, אבל רובם יודעים למצוא את הרשתות. פירוט לגבי חלק מהם בתקצירי המשחקים.

* יובנטוס המשיכה הערב בדהרה חזרה לליגה הבכירה, עם 0:4 קליל על פיאצ'נזה.

לאציו דוהרת

מסינה - פאלרמו 0:2

מה שנשאר לורודים זה בעיקר להבטיח לעצמם מקום ב-4 הראשונות. בינתיים הם במרחק די בטוח, אבל לאציו ומילאן מתקרבות. היום יצאה פאלרמו לדרבי סיציליאני באצטדיון סן פיליפו וחזרה הביתה בלי נקודות. כריסטיאן ריגאנו כבש צמד לזכות מסינה בדקות 45 ו-65 והעלה את מאזנו ל-11 שערים העונה.


פיורנטינה - טורינו 1:5

טורו אמנם החליפה מאמן, וגם ניצחה במשחקה הראשון תחת ג'יאני דה ביאצ'י, אבל היום פגשה את הויולה, שניצחה ב-4 מתוך 5 משחקיה האחרונים. לוקה טוני לא מוכן לוותר בקלות על תואר מלך השערים לטובתו של פרנצ'סקו טוטי . היום כבש טוני צמד בדקות 31 ו-34 כדי למחוק יתרון מוקדם של אלסנדרו רוסינה (15). איבן פרנצ'סקיני הקדים את טוני לכדור רוחב של מנואל פאסקלה כדי לכבוש שער עצמי בדקה ה-52 ואם טורינו עוד חלמה על קאמבק, אלסנדרו גאמבריני הבלם העיר אותה כשעשה את ה-1:4 לזכות פיורנטינה בדקה ה-74 ואחר כך השלים צמד נדיר בדקה ה-83. אדריאן מוטו יכול היה לכבוש את שערו ה-13 העונה, אבל החמיץ פנדל 4 דקות לסיום.


לאציו - סמפדוריה 0:1

לאציו עדיין ללא הפסד ליגה ב-2007 והניצחון על סמפ היה הרביעי שלה ברציפות. תומאסו רוקי כבש בדקה ה-22 את שערו ה-12 העונה והוא מתחיל לאיים על שיאו האישי, של 16 שערי ליגה בעונה אחת.


פארמה - רג'ינה 2:2

פארמה ממשיכה לצנוח, רניירי או לא רניירי. היום היא פגשה את רג'ינה, קבוצה מגניבה שאם לא היו מורדות לה 11 נקודות הייתה נאבקת על מקום באירופה. פארמה יכולה הייתה למק את הפער מיריבתה לנקודה בודדת אם הייתה מנצחת, אבל כשלה וכמעט הפסידה. שניים מהכובשים המצטיינים העונה בליגה הבקיעו שוב. רולנדו ביאנקי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13, איגור בודאן כבש את ה-11 שלו כדי להשוות כעבור 10 דקות, אבל ביאנקי השלים צמד בדקה ה-40 ועלה ל-14 כיבושי ליגה העונה. ג'וזפה רוסי מנע מרג'ינה לברוח לפארמה, עם שער שוויון בדקה ה-90.

תוצאות נוספות

אודינזה - אמפולי 1:0

הפתעת העונה השיגה עוד ניצחון גדול. מאבק על מקום ב-4 הראשונות הוא עדיין יומרני עבורה, אבל אמפולי בדרך לעונת שיא ואולי להעפלה היסטורית לאירופה. ניקולה פוצי המושאל ממילאן כבש בדקה ה-18.


קטאניה - סיינה 1:1
לקטאניה: ג'יורג'יו קורונה 56. לסיינה: פרנצ'סקו קוצה 73.

קליארי - אטאלנטה 0:2
לקליארי: דויד סואזו 4, סימונה פפה 71.

שלושער מדהים לדל פיירו

עסקים כרגיל אצל יובנטוס. הגברת הזקנה גברה היום 0:4 על פיאצ'נזה מהצמרת, והיא ממשיכה בדהרה בחזרה לליגה הראשונה. הפער בין שתי הקבוצות היה רק חמש נקודות לפני המשחק, אבל זה נגמר מהר מאוד. לקח רק 34 שניות עד שיובה עלתה ליתרון מרגלי דויד טרזגה, ומשם הכל הלך חלק.

הנסיך דל פיירו הוסיף לאחר מכן שלושער גדול. בדקה ה-51 הוא כבש מהנקודה הלבנה (בפנדל הראשון העונה של יובה), בדקה ה-68 הוא הוסיף עוד אחד בבעיטה חופשית מסובבת, ובדקה ה-93 הוא השכיב שני שחקני פיאצ'נזה כדי לכבוש את השלישי.

צמרת הסרייה B בתום המחזור ה-25:
1. יובנטוס - 49 נקודות
2. נאפולי - 47 נקודות
3. גנואה - 42 נקודות
4. בולוניה - 41 נקודות
5. פיאצ'נזה - 41 נקודות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully