וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו דנבר זוממת על מגאהי?

4.3.2007 / 12:41

הברונקוס, שפעילים מאוד בשוק ההעברות, חושבים לצרף את הרץ האחורי של בפאלו. אשלי ללי חתם בניינרס, גארסיה בטמפה ביי

דנבר ברונקוס לא נחה לרגע. אחרי שהסוסונים ביצעו טרייד על טאטום בל ורצו לשלוח גם את ג'ייק פלאמר לטמפה ביי, הם סימנו את המטרה הבאה - וויליס מגאהי, הרץ האחורי של בפאלו. מגאהי המוכשר, שהפך לרץ הפותח בבילס בשנתיים האחרונות, לא היה מרוצה לאחרונה באפסטייט ניו יורק, בעוד הברונקוס מעוניינים בפאנץ' קטלני עם מייק בל כדי לפרוץ הגנות. המחיר שבפאלו תדרוש: בחירת סיבוב שלישי.

ומשהו שקשור גם הוא בעקיפין לדנבר: אשלי ללי, לשעבר התופס של הקבוצה, סיכם לשנתיים בסן פרנסיסקו. ללי שיחק בדנבר עד עונת 2005, ואשתקד עבר לאטלנטה.

טמפה ביי השלימה את החתמתו של ג'ף גארסיה, הקוורטרבק בו הייתה מעוניינת. גארסיה בן ה-37 חתם לשנתיים. בינתיים "צירפו" הבאקס גם את ג'ייק פלאמר (שהודיע על פרישה) ונתנו לדנבר בחירה מותנית ב-2008.

וושינגטון, קבוצה שתמיד פעילה בשוק ההעברות, החזירה לשורותיה את מגן הפינה פרד סמוט, שלפני שנתיים עזב אותה למינסוטה. סמוט חתם לחמש שנים.

אדליוס תומאס חתם בניו אינגלנד ונשמע נרגש: "באיזו עמדה שיבקשו ממני לשחק, אשחק. הקבוצה הזו זכתה בהרבה תארים ואני נלהב להיות חלק ממנה".

טנסי שיחררה את הרץ האחורי טראוויס הנרי, כדי להתחמק ממתן בונוס. הנרי היה מצוין עבור הטייטאנס בשנה האחרונה, כשרץ ל-1,211 יארד ושבעה טאצ'דאונים. המענק לו היה זוכה - 8.3 מיליון דולר.

ועוד מטנסי: התופס דרו בנט חתם בסט. לואיס ראמס לשש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully