וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי פאלי סיים אחרון בגמר אליפות אירופה

4.3.2007 / 16:44

אלוף ישראל בקפיצה לגובה עבר גובה של 2.15 מטר בנסיונו הראשון, אך פסל בשלושת נסיונותיו לעבור 2.20 וסיים את דרכו באליפות

ניקי פאלי, הקופץ לגובה הישראלי, רשם הישג נוסף בקריירה הקצרה שלו כשהעפיל לגמר אליפות אירופה באולם המתקיימת בבירמינגהאם באנגליה, אך בתחרות הגמר עצמה שנערכה אחר הצהריים (ראשון) לא הצליח להמשיך את החלום וסיים במקום האחרון.

פאלי, שהעפיל לגמר אחרי שעבר גובה של 2.27 מ' במוקדמות אתמול, פתח ברגיל ימין את הופעתו בגמר כעבר כבר בקפיצתו הראשונה בגובה הפתיחה של 2.15, אך נכשל בשלושת נסיונותיו לעבור את הגובה הבא, 2.20, והצטרף לאוסקרי פרוסן הפיני, שנכשל באותו גובה כמה דקות לפניו, במקום האחרון בגמר.

השלבים המכריעים של הגמר הפכו לדו קרב בין שני השבדים - סטפן הולם ולינוס תורנבלאד, שעברו שניהם גובה של 2.38 מ' בשבוע שעבר באליפות שבדיה. הולם, מדליסט הזהב מאולימפיאדת אתונה, עבר גובה של 2.32 מ' רק בנסיונו השלישי, לעומת תורנבלאד שנזקק לשתי קפיצות בלבד כדי לעבור, אך כיפר על כך כשדילג מעל הרף בגובה של 2.34 מ', והבטיח לעצמו את המקום הראשון. מרטין ברנארד הבריטי סיים שלישי עם תוצאה של 2.29 מ'.

בתחרויות המוקדמות של היום זכתה הספרדייה בת ה-34, קרלוטה קסטריאנה, שזכתה בארד באליפות הקודמת ב-05', במדליית הזהב בקפיצה המשולשת עם תוצאה של 14.64 מטרים. אולסיה בופאלובה הרוסיה זכתה בכסף עם 14.50 מ', והצרפתייה טרזה נזולה מסו-בה הסתפקה בארד עם 14.49 מ'. בתחרות הדיפת כדור הברזל זכתה האיטלקיה אסונטה לגנאטה עם תוצאה של 18.92 מטרים. שתי הרוסיות, אירינה קודרושקינה (18.50 מ') ואולגה ריאביקנה (18.16) קטפו את שתי המדליות האחרות.

גרדנר שוב אלוף ב-60 מטר

ג'ייסון גרדנר הבריטי הפך לאדם השלישי בסך הכל שזוכה במדליית הזהב ארבע פעמים בריצת 60 מטר באליפות אירופה לאולמות, כשעבר את המרחק ב-6.51 שניות, וקבע את התוצאה המהירה של השנה. במקצה הנשים ניצחה קים גבארט הבלגית, שעברה את המרחק ב-7.12 שניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully