וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרסון פצוע, או סתם רגיש?

4.3.2007 / 14:55

הברזילאי, שכבר התעמת בעבר עם קאפלו, הודיע לו שאינו רוצה לשחק נגד חטאפה בגלל פציעה. דל נידו מצהיר: "סביליה רצה לאליפות"

אמרסון, שחקנה של ריאל מדריד לא ישחק במפגש הליגה הערב (ראשון, 20:00) מול חטאפה. אחרי שבוע עמוס בהכנות לקראת ההתמודדות, הודיע הקשר הברזילאי למאמנו האיטלקי פאביו קאפלו, שאינו מעוניין לשחק משום הפציעה ממנה הוא סובל.

כזכור, השניים כבר התעמתו העונה לאחר שהברזילאי סירב להיכנס כמחליף במשחק שמינית גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן. אמרסון, שסובל מפציעה בירך, לא אוהב את העובדה שבשבועות האחרונים חל פיחות במעמדו בקבוצה, ונראה כי בשל כך, הרצון להקריב את גופו למענה, פחת.

במסיבת העיתונאים לפני המשחק, שיבח קאפלו את התנהגותו של אמרסון, כשמעל כל הנושא מרחפת התקרית ההיא בין השניים: "אמרסון לא בסגל משום ששוחחנו אחרי האימון האחרון, ובשיחה הוא אמר לי שהוא עדין סובל פציעה וכי עליו להמשיך בתרגילי הפיזותרפיה".

"הוא ביקש ממני לא לשחק מול חטאפה משום שיש לנו בעתיד הקרוב שני משחקים חשובים מאוד, בהם נזדקק לו", סיכם המאמן. היעדרותו של אמרסון יוצרת לקאפלו בעיה במרכז השדה, והוא צפוי לפתוח עם הקשרים דיוויד בקהאם, מהאמדו דיארה ופרננדו גאגו.

סביליה כבר חושבת על האליפות

לא משנה מה יהיו תוצאות המחזור ה-25, דבר אחד בטוח, סביליה תשאר כמוליכת הטבלה גם בסיומו. אחרי הניצחון הדרמטי אמש (שבת) על ברצלונה (1:2), נשיא הקבוצה חוסה מריה דל נידו כבר לא התבייש, בניגוד לכמה קולגות מישראל, להצהיר לאן פניה של הקבוצה.

"אנחנו מתחילים להאמין בעצמנו. היה זה משחק גדול כי עמדנו מול קבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי טוב בספרד, והיא הקבוצה הכי טובה בליגת האלופות", פתח דל נידו במחמאות, שמן הסתם גם החמיאו בעקיפין לקבוצתו, ואז הוסיף, "סביליה, עם עשרה שחקנים, לחמה בגבורה בבארסה. אנחנו בשלב מתקדם של העונה, וכן, אנו מאמינים שיש לנו את היכולת לרוץ עד לאליפות".

גם מאמן ברצלונה פרנק רייקארד חושב שההצהרות של דל נידו לא ריקות מתוכן והחמיא ליריבה: "לסביליה הגיע לנצח. הם נלחמו והם גם הקבוצה הכי מאורגנת וממושמעת בליגה. הם תפקדו מצוין והבעיה היא שאנחנו שכחנו להפריע למסיבה שלהם". רייקארד נמנע מלהאשים את השופט בהרחקה של ז'יולי וזאמברוטה.

קשר ברצלונה אדמילסון אמר לאחר ההפסד שהבעיות של בארסה העונה הן בגלל ההכנה הלקויה בקדם העונה. הקטאלונים יצאו לפני פתיחת העונה למסע בארה"ב, אליו בנראה כיוון הברזילאי, שהוסיף ואמר שאינו מאשים את רייקארד בעניין זה, אלא רק ציין שהדבר פגע ביעילות העבודה שלו ושל שחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully