וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קרדיט מגיע ללוין?

לי בוץ

4.3.2007 / 13:06

בקרב שחקני הפועל ת”א חלוקות הדעות - מי האחראי לריצה המחודשת לאליפות: המאמן החדש או הישן. יוליץ’ יחזור לאימונים השבוע

שחקני הפועל ת"א התעוררו לבוקר חופשי אחרי הניצחון המשכנע על מכבי נתניה בקופסא אמש (שבת), שקירב אותם עד כדי נקודה מבית"ר ירושלים. אחרי התקופה היפה באירופה, בה נזהרו השחקנים מלדבר על אליפות, היום כבר ברור לכולם – האדומים ירוצו עד הסוף.

בנושא חילופי המאמנים הדעות בקרב השחקנים עדיין חלוקות. יש כאלה שחושבים שלא יהיה הוגן לתת ללוין את כל הקרדיט על המצב של הקבוצה, ויש כאלה הטוענים שבלעדיו ייתכן שנושא האליפות כבר היה סגור עבור הפועל ת"א. "אין ספק שניר עושה עבודה יסודית", אמר אחד השחקנים הבוקר. "הוא נכנס לפרטים הכי קטנים של המשחק ולפעמים זה גם יכול להרגיז כי הוא עוצר את האימונים הרבה פעמים ועושה אסיפות של שעות. שומי נתן לנו יותר חופש, שבחלק מהמקרים גרם לנו ללכת לאיבוד ובחלק מהמקרים עבד יופי".

שחקן אחר היה נחרץ יותר והבהיר: "אין מה לעשות, כנראה שהפועל זו קבוצה של טקטיקה ו-0:1 קטן. שומי רצה להחדיר רוח התקפית במועדון וזה היה נחמד לתקופה, אבל בסופו של דבר זה לא היה מחזיק מעמד".

נושא שהעסיק את השחקנים והצוות המקצועי היום הייתה ההתפרצות של אליניב ברדה לאחר שהוחלף אמש. כזכור, ברדה השתולל לאחר החילוף: "כל שבוע הוא מחליף אותי, נמאס לי", בעט בכיסא המאמן, העיף את בקבוק המים, הוציא כעסים נוספים על צידנית הקרח, לא לחץ יד למאמן וסרב לשבת על הספסל. ניר לוין לא אהב את ההתנהגות של החלוץ והדגיש כי העניין יטופל במסגרת המועדון, אך לא בטוח שברדה יענש על האירועים וייתכן כי המאמן יסתפק בהתנצלות כפי שקרה עם חאבייר פאאס לאחר התקרית בין השניים בסקוטלנד.

מי שהתאכזבו מההתנהגות של ברדה היו דווקא חבריו לקבוצה שאמרו כבר אמש כי "שחקנים לא פחות טובים ממנו יושבים על הספסל ולא עושים רעש". גם הבוקר התקשו השחקנים להבין את סערת הרגשות של החלוץ אתמול: "לא מתאים לאליניב להתנהג ככה, הוא אחד האנשים היותר רגועים. אם הוא הגיב ככה כנראה שהוא כבר ממש הגיע לשיא ולא כל כך ברור למה זה קרה לו, הרי אף שחקן לא חסין מחילופים ולאף אחד לא מובטחות 90 דקות על המגרש בכל משחק. יש שחקנים שאיבדו לגמרי את מקומם בהרכב כשניר הגיע למועדון והיו מוכנים להתחלף איתו ולשחק רק 75 דקות בכל משחק".

מחר יחזרו חניכיו של לוין לאימונים ללא גילי ורמוט, דני בונדר ורמי דואני, שייצאו עם הנבחרת הצעירה לבולגריה למשחק ידידות מול המקבילה המקומית. איבן יוליץ', שלא נכלל בסגל למשחק אתמול בשל פציעה בקרסול, צפוי לחזור לאימונים במהלך השבוע ובקבוצה מאמינים כי הוא יהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב מול אשדוד בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully