וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים לא באים כדי לחוות דברים כאלה"

4.3.2007 / 12:52

מאלודה וליון אמנם ניצחו בדרבי את סט. אטיין, אבל התפרעות שני מחנות האוהדים ביציע והתערבות המשטרה, בטח לא עזרו להם לשמוח

הסיפור הגדול של המחזור ה-27 בליגה הצרפתית היה ניצחון החוץ הגדול של האלופה ליון על יריבתה השנואה סט. אטיין (1:3), אבל גם חגיגת הכדורגל הזו, בדומה למתרחש באיטליה וספרד, הופרעה על ידי אלימות האוהדים.

בדקה ה-52, אוהדי ליון השליכו זיקוק לכיוון יציע שהכיל את אוהדי סט. אטיין. אוהדי המארחת השליכו את הזיקוק חזרה לאוהדי ליון, ואת משחק המסירות הזה פיזרו כוחות משטרה באמצעות גז מדמיע שהותז על שני מחנות האוהדים. השופט טוני צ'פרון שלח את שחקני שתי הקבוצות לחדרי ההלבשה והמשחק עוכב למשך 20 דקות.

"חבל מאוד", אמר קשר ליון פלורן מאלודה, "כי אנשים לא באים לאיצטדיון כדי לחוות כאלו דברים. נקווה שזה לא יתרחש בשנית".

"זה לא קל לשחק באווירה עויינת, ויש לנו שלושה ימים להתאושש מהחוויה", אמר מאמן האלופה ג'ראר הוייה שכבר מתכונן למשחק הביתי בליגת האלופות מול רומא.

סנט אטיין, שהפסידה את כל ארבעת משחקיה הביתיים ולא ניצחה את ליון מאז 1994, נפלה למקום השישי בטבלה לאחר ההפסד. מנגד, היריבה השנואה ליון צועדת לקראת אליפות שישית ברציפות עם פער של 16 נקודות מהשנייה בטבלה, לאנס.

גם המשחק בסדאן, בו ניצחה המארחת 0:2 את פריס סן ז'רמן, התאפיין באווירה מתוחה ואלימה כשדווקא חוליגנים הולנדים מהעיר אוטרכט היו מחולליה. החוליגנים הגיעו לסדאן בכוונה להתעמת עם אוהדי פריס, ושריקת הפתיחה לוותה בכמה תקריות רחוב בין אוהדי סן ז'רמן להולנדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully