וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימורים, שקרים: הסיפור מאחורי התפרקות ווסטהאם

4.3.2007 / 11:01

שחקן בכיר חשף שישנה בעיית הימורים בין שחקנים, חובות ומחנאות. בנוסף, פרדיננד נתפס משקר לראשי הפטישים. פרגוסון: "מוריניו, שתוק"

ווסטהאם יונייטד מתפרקת. הפטישים, שחשודים בהחתמם הלא חוקית של קרלוס טבס וחאבייר מסצ'ראנו, ניצבים בפני פרשה חדשה, חמורה אף יותר. שחקני הקבוצה חשודים כי שיחקו קלפים בינם לבין עצמם והימרו על סכומים של 50 אלף ליש"ט. "איך הם יכולים להיות מרוכזים במשחק, אחרי משחק קלפים?", אמר אחד השחקנים ל"אובזרבר" הבריטי.

"לא ראיתי דבר כזה בקריירה שלי. יש כאן בלאגן גדול והאווירה נוראית. אנשים לא מדברים אחד עם השני, שחקנים מפסידים סכומים של 30, 40, ו-50 אלף ליש"ט לפעמים, ונוצרים חובות בתוך הקבוצה. זה נורא והמורל בשפל".

אחד השחקנים הבכירים בקבוצה סיפר שניצח את שני עמיתיו במשחק קלפים והם היו חייבים לו 38 אלף ליש"ט. השניים נאלצו לשלם לו את חובם, ובתגובה, המאמן אלן קרבישלי לא דיבר עם השחקן הזוכה. עוד סיפר השחקן, כי שלושה משחקני הקבוצה סובלים מבעיית הימורים קשה וכי הם זקוקים לטיפול שיעזור להם להתגבר על כך. השחקן הבכיר חשף שיש קליקות בתוך המועדון, מתח רב בין קרבישלי לשחקניו וספקנות רבה בקשר ליכולת הניהול של היו"ר החדש של הקבוצה, אגרט מגנוסון.

נדבך נוסף בהתפרקות הקבוצה, אפשר לראות בסיפורו של שחקן הקבוצה אנטון פרדיננד. כוכב נבחרת אנגליה הצעירה וקבוצת ווסטהאם ניצל את ארבעת ימי הפגרה שקיבלו שחקני הקבוצה, טס לצפון קרוליינה שבארה"ב, וחגג שם במספר מסיבות. לחבריו בקבוצה סיפר השחקן שהוא מבקר את סבתו החולה, המתגוררת באי וויט שבדרום אנגליה.

איך נתגלה כל הסיפור עם פרדיננד? היה זה אוהד ווסטהאם שחי בארה"ב, אשר השתתף באותה מסיבה פרטית בה כיכב השחקן, וזיהה אותו: "אני לא בטוח שהמסיבה תרמה לו כמה ימים אחר כך, במשחק מול צ'רלטון".

פרדיננד חגג עם יותר ממאה אורחים מספר ימים לפני משחקם של הפטישים. עדי ראיה ראו את השחקן שותה כמויות גדולות של אלכוהול, ומפליא בריקודיו הסוערים. מאמן הפטישים אלן קרבישלי היה בהלם כששמע על מסע התענוגות של השחקן, אחרי ההפסד 4:0 לצ'רלטון לפני שבוע.

גורם בתוך ווסטהאם אמר: "אנטון נשאל היכן הוא היה והשחקן התעקש שביקר את סבתו באי וויט. המועדון נתן לו הזדמנות לספר את האמת, אבל הוא חזר שוב ושוב על אותו שקר".

לבסוף פרדיננד נשבר ואולץ להתנצל בפני המועדון: "עשיתי שטות גדולה, כזו שלא אעשה שנית". יריבות ווסטהאם בתחתית הפרמיירליג יכולות להיות רגועות. הפטישים מורידים את עצמם לליגה השניה, ודומה כי נכון לעכשיו, נועלת הטבלה לא תהווה גורם משמעותי במאבקי התחתית.

* מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בקשרה בן ה-20 של ספורטינג ליסבון, נאני. ה"גארדיאן" הבריטי מפרסם שהשדים האדומים רוצים להעביר את השחקן לשורותיהם כבר בקיץ הקרוב.

פרגוסון: "מוריניו צריך לסתום את הפה לתמיד"

אלכס פרגוסון הגיב אתמול (שבת) לאחר הניצחון הענק באנפילד (0:1), להצהרותיו של מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו, בשבוע שעבר. כזכור, מוריניו ניכס את הצלחותיה של יונייטד בליגה לאלילת המזל והשופטים. "צ'לסי היא האחרונה שיכולה לדבר על שופטים", טען המנג'ר הסקוטי. "ציפינו להצהרות של ז'וזה. אם הדברים לא הולכים כמו שצריך עבור צ'לסי, הם מתחילים לדבר על הדברים האלה. זה מועדון מדהים. מעכשיו מוריניו צריך לסתום את הפה שלו, ולתמיד"

חדשות נוספות מאנגליה:

* ג'ון טרי, בלם צ'לסי הפצוע בראשו מאז גמר גביע הליגה מול ארסנל, יחמיץ גם את גומלין שמינית גמר האלופות מול פורטו. חוסה באוסינגווה ולוצ'ו גונזאלס מפורטו בספק לגומלין. אגב, טרי אמר ל'ניוז אוף דה וורלד' שהוא ממש חשש לחייו אחרי הפגיעה בראשו בגמר גביע הליגה.

* תיירי הנרי בספק גדול מאוד למשחק הגומלין של ארסנל באלופות מול איינדהובן.

* טים קאהיל, קשרה האוסטרלי של אברטון, גמר את העונה, אחרי ששבר עצם ברגלו השמאלית במשחק אתמול (שבת) מול שפילד יונייטד (1:1) .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully