וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "כל שבוע מחליפים אותי, נמאס לי"

לי בוץ ורומן רוזנבלט

3.3.2007 / 22:20

חלוץ הפועל ת”א לא קיבל בעין יפה את הוצאתו ב-0:2 על נתניה. לוין: ”יש דרך להתנהג, נטפל בזה”. דגו: ”כבר הצהרנו שהמטרה היא אליפות"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

הפועל ת"א השיגה הערב (שבת) ניצחון מרשים 0:2 על מכבי נתניה בקופסא במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. זהו ההפסד השני בלבד העונה שנוחלת הקבוצה של עטר בביתה.

"ניצחון יפה, משכנע ומרשים"

ניר לוין, שחזר עם הפועל לקופסא, אחרי שפגש את נתניה במחזור ה-20, היה מרוצה: "זה היה ניצחון משכנע, יפה ומרשים. ניצחון בעיקר של אופי. הצלחנו להוציא את העוקץ של נתניה, הבאנו בעיקר משחק הקרבה ורצון של כל השחקנים, שהיו נחושים ומרוכזים. זה הכוח של הקבוצה. אני שמח שזה היה היום".

אבל המאמן נשאר מפוכח ורוצה ללכת צעד צעד אל עבר תואר האליפות: "כל משחק אנו נשאלים על אליפות. אנחנו מתמקדים בכל משחק ואחרי זה נעשה חשבונות. חשוב לנו להפגין יכולת, אבל יש לנו עדיין הרבה עבודה". לוין שלח גם עקיצה לגיא עזורי שפירשן: "שגיא עזורי לא יהיה מודאג, הוא לוקח אליפות עם הנוער".

ברוך דגו חזר אחרי שחלה באבעבועות רוח וכבש את השער הראשון לזכות האדומים. בסיום אמר הקשר: "אני מקווה שאחרי השער השני בליגה אבקיע עוד הרבה. אני שמח שאני משחק הרבה דקות, במקום הטבעי שלי מתחת לחלוץ. ננסה להיצמד לבית"ר, הצהרנו בתחילת העונה שהמטרה היא אליפות".

"שחקנים טובים מברדה יושבים על הספסל ולא עושים רעש"

בדקה ה-74 החליט לוין לבצע חילוף: גיל ורמוט החליף את אליניב ברדה, שלא קיבל את העניין כמקצוען. כשירד האחרון לספסל זעם על החילוף וצעק לכל עבר: "לא, לא, לא", למנכ"ל אריה הרשקוביץ' אמר השחקן: "כל שבוע הוא מחליף אותי, נמאס לי". ברדה לא לחץ יד למאמן, בעט בכיסא עליו ישב והוציא את יתר כעסיו על צידנית הקרח. לוין, הידוע בחביבותו, התרעם על המקרה: "אני מבין שחקנים שכועסים, אבל יש דרך להתנהג גם כשלא אוהבים את החילוף. נטפל בזה במסגרת המועדון".

גם חבריו של ברדה לקבוצה לא אהבו את ההתנהגות שלו. "אליניב לא היה כזה טוב היום והוא צריך לדעת לקבל את זה שמחליפים אותו", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "בהפועל יש שחקנים לא פחות טובים ממנו שיושבים על הספסל ולא עושים רעש, אז על מה הוא מתלהם, על רבע שעה שנתנו לגילי לשחק?".

כפי שזה נראה כרגע, לא מן הנמנע שברדה יעמוד לועדת משמעת פנימית במועדון במהלך השבוע הקרוב. במידה ואכן כך יהיה צפוי החלוץ לספוג קנס כספי. השחקן עצמו סרב להגיב על האירוע.

גם החלוץ השני של האדומים, איבזיטו אוגבונה, לא היה היום רגוע במיוחד. לאחר כיבוש השער השני, שהבטיח להפועל שלוש נקודות, חגג אוגבונה בצורה משונה משהו כשסימן תנועה מאיימת על צווארו. בסיום המשחק סרב החלוץ לומר למי כוונה התנועה החריגה והסביר: "אני מעדיף לשמור את זה לעצמי".

נתניה תבקש לפסול את מאיר לוי

מן הצד המפסיד אמר מאמן הקבוצה ראובן עטר: "אם היה ניסיון כלשהו שלנו לחזור למשחק במחצית השניה, ההרחקה עשתה לנו נזק. הפועל היו טובים יותר, אנחנו נעשה את החשבונות שלנו ונחזור למסלול הניצחונות. הם היו יותר מוכנים ויותר אגרסיביים מאיתנו וכל הכבוד להם". עטר התייחס גם לחסרונו של זנו בונדיאה: "כשלא מנצחים מי שלא משחק תמיד חסר. היתה חסרה יכולת של כולם, לא רק שלו".

לואיס מארין סיכם: "כל הקבוצה לא שיחקה טוב ולא הציגה את היכולת האמיתית שלה. אני חושב שעדיין אפשר להגיע לאירופה כי נשארו עוד הרבה משחקים. אני לא רוצה לדבר על השיפוט, אנחנו מעדיפים להתעסק ביכולת שלנו ולא בשופטים".

בסיום המשחק היו לאנשי מכבי נתניה טענות לגבי השיפוט של מאיר לוי בעקבות הפנדל שפסק לזכות המקומיים ואחר כך התחרט עליו. אי לכך, תבקש נתניה שלא לשבץ את לוי למשחקי הקבוצה בעתיד. גם האדומים לא היו שבעי רצון מהשיפוט וטענו כי היה מקום לשלוף את הצהוב השני והאדום לעברו של איתי שכטר, שפגע ללא כדור בדני בונדר ובלוסיאנו דה ברונו.

יאמר לשחקני הפועל: "שיחקתם כמו אלופים"

נשיא מכבי נתניה, דניאל יאמר, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה של הפועל ואמר לשחקנים: "שיחקתם היום כמו אלופים, שיהיה לכם בהצלחה".

אחר כך נכנס לדבר עם שחקניו ואמר: "זה לא היה היום שלנו הערב. ניסיתם לעשות הכל ואת הטוב ביותר, אבל אתם חייבים להיות מרוכזים במשחק הבא, ואל תפגעו במה שבניתם בגלל ההפסד. אנחנו צריכים להמשיך קדימה".

למרות שהורחק בפעם השנייה, סאנוגו לא צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת. שחקני הקבוצה היו מאוד עצבנים על השופט. כמה מהם ניסו להגיע אליו בסיום המשחק ולהביע את טענותיהם, כשיאמר בעצמו מנע מהם להתקרב אליו.

"לוי לא היה במיטבו היום", אמר אחד השחקנים, "אבל צריך להודות שהפועל למדו אותנו מצוין והפיקו את המסקנות מהמשחק הקודם. זה קורה וחבל על ההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully