וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי: "שחקנים פה ממורמרים על הרבה דברים"

רומן רוזנבלט

4.3.2007 / 13:59

מכבי חיפה ספגו השפלה ביתית נוספת מול הכח ר"ג, חרזי כבר לא יודע מה לעשות. מסודי שוב רב עם הקהל, אכזבה מקולאוטי ומדירסאו

העונה של מכבי חיפה המשיכה אמש (שבת) להידרדר עם הפסד ביתי משפיל 2:1 להכח עמידר רמת גן מהתחתית. אלון חרזי, שהוחלף במהלך המשחק עקב מתיחה בשריר, היה נרגש בסיום: "קשה להסביר את זה. כל משחק זה קורה לנו לצערי. מבעיטה אחת לשער קיבלנו שני גולים. אנחנו סופגים שערים מוזרים. שום דבר לא הולך לנו. אנחנו מתחילים טוב את המשחק, פתאום קורה גול עצמי, ממשיכים להילחם, הקבוצה השניה מתגוננת ומעיפה כדורים".

"שחקנים פה מאוד ממורמרים על הרבה דברים", המשיך חרזי, "ואני לא מאשים את מסודי על ההתנהגות שלו. יש בעיה מסוימת עם הקהל ולרבים מהם אין סבלנות. אני מקווה שעוד נתרומם. בינתיים הצלחנו לעשות את ההפרדה בין הליגה לאירופה. כרגע אנחנו במצב שאנחנו לא מדגדגים אפילו את המקומות שמובילים לאירופה וכל הדברים הולכים לנו הפוך. אנחנו חייבים להתחיל להתחבר בחזרה".

המאמן המנצח, אורי מלמיליאן: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לעוזר המאמן שלי, שמעון מועלם, שאושפז באיכילוב, וכולנו מקווים שיחלים כמה שיותר מהר. שיחקנו טוב, לא קל לבוא לחיפה ולשחק כמו ששיחקנו היום, אבל חשוב לדעת שאנחנו התחלנו סיבוב בשביל להישאר בליגה. ואם כל שחקן ייתן את המקסימום וירצה לשחק בשנה הבאה בליגת העל, כל שחקן יתן את הכי טוב שלו. זאת מין ליגה כזאת של קבוצות התחתית, ושם אנחנו רוצים להיות ראשונים. השחקנים חייבים לרדת לקרקע, כי אם הם רוצים להישאר בליגה, נשארו להם עשרה משחקים והם צריכים לתת את המאה אחוז שלהם בכל משחק, להגיע לשני מצבים שלהם ולהבקיע אותם".

כובש שער הניצחון, יוסי רוזן: "הצלחנו להשתמש בביטחון מהמשחקים הקודמים מול חיפה ולהשיג ניצחון מאוד חשוב. עכשיו צריך לחשוב על המשחק הבא כי אנחנו נלחמים על החיים שלנו ואין לנו יותר מדי נקודות כדי להסתלבט עכשיו. הפעם זה נכנס, אני כל כך שמח על זה כי אין לנו יותר מדי נקודות ואנחנו צריכים כל נקודה ונקודה".

"הכל הולך לנו הפוך"

רוני לוי סיכם: "האמת היא שהיום באמת היה משחק מוזר מאוד. למעשה, אם נלך לנתוני אחזקת הכדור, זה 90–10 לטובתנו, אבל זה לא עזר. אנחנו בתקופה רעה מאוד, הכל הולך לנו הפוך. אנחנו לא מצליחים לעשות את המעבר מאירופה לליגה, לא מצליחים לשחזר את אותה יכולת, גם מול קבוצות נחותות מאיתנו".

"אין ממש תשובה, זה מכלול של דברים", המשיך לוי, "לכל שחקן באירופה יש יותר נכונות ואדרנלין. יש הרבה סיבות אבל אני חושב שהשחקנים באמת רוצים אבל לפעמים זה לא הולך". לוי דיבר על היריבה הבאה באופ"א: "אנחנו יודעים מה יחסי הכוחות מול אספניול, זו קבוצה טובה ויש להם עליונות עלינו. נצטרך לתת את הכל מולם. אתם מסתכלים על זה שנשארו לנו עשרה משחקים, ואנחנו מסתכלים רק על המשחק הקרוב".

ניר דוידוביץ': "לא נשאר הרבה מה להגיד. זה הזמן לעבוד ולא לדבר. אני מקווה שהזמן לא ייגמר לנו ויהיה מאוחר מדי. אני בטוח שכולם משתדלים ורוצים, זה פשוט לא הולך. אני לא עושה חישובים עכשיו, רק בסוף העונה. כרגע המצב לא טוב, אבל אף אחד לא יעזור לנו. לא רוצים שירחמו עלינו. נצטרך לקחת נקודות בכוח".

לגבי התקרית בין מסודי לקהל אמר השוער: "אני לא חושב שקהל צריך לקלל ולשאוג בוז לשחקן, בטח לא למי שנותן הכל. אני לא מתייחס לתגובה שלו אחרי הגול, אלא לבוז של הקהל לפניו. לכל שחקן יש רגשות, אנחנו לא רובוטים. לא חושב שהוא היה צריך לנהוג ככה, אבל אי אפשר שקהל יתייחס ככה לשחקן שבאמת רוצה ומשקיע. תמיד יש פה לחץ, השנה קצת יותר קשה לנו להתמודד איתו. יש לנו עוד הרבה משחקים, אנחנו צריכים להרים את הראש ולהילחם. אני מקווה שכולנו נוכל להוציא את העגלה מהבוץ".

מה עושים עם מסודי?

בחיפה לא ידעו כיצד להתייחס להפסד הנוסף להכח, שלקחה העונה 7 נקודות מהאלופה. האכזבה קיימת בעיקר מחאבייר דירסאו, שנכנס כמחליף ולא הפגין יכולת טובה, המשך למשחקים האחרונים.

לגבי היציאה האיטית של רוברטו קולאוטי לאחר שהוחלט להחליפו, טרם הוחלט בקבוצה מה לעשות. בקבוצה כועסים על החלוץ, שלא מיהר לצאת בזמן שחפה הייתה בפיגור, והוא עשוי להיענש.

ביום חמישי מצפה לקבוצה משחק מול אספניול, והרצון הוא לשמור על שקט תעשייתי עד כמה שניתן. גם בנוגע לאלן מסודי מתכננים לפעול בקבוצה באיפוק. מסודי מגלה יכולת משופרת לאחרונה, ועל כן ככל הנראה יוסבר לו שההתנהגות אינה מקובלת, ובכך יסתיים העניין. יניב קטן סובל ממתיחה בירך והוא בספק למשחק. קטן ייבדק בימים הקרובים כדי לבחון את כשירותו.

דה לה פנייה בספק למכבי חיפה

בשורות טובות יותר לאלופה הגיעו לספרד, שם מדווחים כי איבן דה לה פנייה, כוכב אספניול, בספק למשחק מול מכבי חיפה בשמינית גמר גביע אופ"א ביום חמישי. דה לה פנייה לא יהיה בסגל הקבוצה הקטלונית למשחק הערב (ראשןן) מול ויאריאל, והוא עשוי לא להגיע עם מחזיקת הגביע הספרדי לישראל אם לא תחול הטבה במצבו.

עוד לפני כן, נודע כי מכבי חיפה מכרה את כל הכרטיסים למשחק מול אספניול, כולל כרטיסי חייל ונוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully