וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העורף היה חשוף מתמיד"

לי בוץ

3.3.2007 / 19:11

אלי כהן היה מאוכזב מה-2:2 של מכבי ת"א מול הפועל פ"ת וגם האשים את הקבוצה ממלאבס במשחק "ברוטאלי"

מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, לא היה מרוצה במיוחד אחרי המשחק מול נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה אתמול (שבת) שהסתיים בשוויון 2:2.

כהן אמר על התיקו עם הפתח תקוואים: "אני לא רוצה לתרץ ולהגיד שחסרים לי הרבה שחקנים, אבל העורף שלנו היום היה חשוף מתמיד. במקום להבקיע שני שערים בתחילת המחצית השניה ספגנו שער, אבל כשאתה בפיגור ואתה שולח הרבה שחקנים קדימה, לא תמיד זו ערובה להבקעת שערים. זה היה טבעי שהפועל פ"ת תילחם על חייה ותחזור לאגרסיביות הידועה שלה. המשחק נפתח בצורה ברוטאלית ובמחצית השניה הסתגלנו למשחק הזה, אבל הכדורים לא רצו להיכנס. לפעמים צריך גם טיפה מזל, כי בועטים ובועטים אבל לא מבקיעים".

על העובדה שהקבוצה סגרה מחזור 18 ללא הפסד, אמר כהן: "השיא לא מעניין, מה שחשוב הוא צבירת הנקודות. היה חסר לנו מזל. הקבוצות שבתחתית מראות שלא יבחלו באמצעים כדי להשיג נקודות". גם הפעם נמנע המאמן מלהתייחס למאבק האליפות והשיב לעיתונאים ששאלו על כך: "הלאה, יש עוד שאלה?".

אבי נמני אמר בסיום: "אנחנו לא צריכים לתרץ את המשחק בשיפוט שהיה היום. הקרדיט מגיע להפועל פ"ת, שהציגה משחק הקרבה. גם השופטים בני אדם, והם יכולים לתפוס יום חלש. נגד קבוצות התחתית תמיד יותר קשה, אבל אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנויות באחוזים גבוהים יותר. אני מאוכזב מהתיקו, אבל זה היה יכול להיות יותר גרוע. חזרנו מפיגור ובאמת האמנתי שננצח בדקות האחרונות, אבל הכדור פשוט לא נכנס".

ארז מסיקה: "אני מרגיש טוב אחרי הגול, זו הרגשה מתוקה שכבשתי אחרי הרבה זמן. אבל היינו צריכים לנצח". מושיקו מישאלוב: "עשינו הכל כדי לנצח, אבל קבוצות התחתית נלחמות על החיים שלהן וקשה לשחק נגדן. נעשה הכל כדי לנצח בשבוע הבא, אבל גם נתניה יריבה קשה".

אייל לחמן: "קשה מאוד להכין קבוצה אחרי שבוע כזה, אבל גם כשלא קל מבחינה מנטלית השחקנים הצעירים שלנו הצליחו להרים את עצמם. הצלחנו להרוויח כדורים בחלק הקדמי, הכיסוי שלנו היה טוב, אבל בפעמיים שלא כיסינו טוב ספגנו. יצאנו להתקפות והיינו צריכים להבקיע בסיום. אני חושב שאם היתה נשרקת לזכותנו עוד בעיטת עונשין מ-11 מטר, אף אחד לא היה בא בטענות. קופחנו בחודשים האחרונים, אני מקווה שניגמל מזה. שיחקנו התקפי כמו בהרבה משחקים אחרים, אבל היום ידענו גם להבקיע, וניצלנו את שירותיו של העיט".

מוטי קקון: "הובלנו פעמיים והיה מגיע לנו פנדל בסיום, שזה הקש ששבר את גב הגמל. טעות שיפוט מנעה מאיתנו נצחון, אבל אין מה לעשות, צריך להמשיך קדימה. היה מגיע לנו לקחת שלוש נקודות, זה קשה אבל ממשיכים. חבל שהצמד שלי לא הביא נצחון, אבל נקודה זה גם משהו. בטוח שיהיו לאוהדים שלנו ימים יפים העונה, אנחנו שוטפים את המגרש אבל בסופו של דבר אנחנו לא מנצחים. יש הרבה נקודות ואנחנו צריכים לשאוב עידוד מהיכולת שלנו ולהמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully