וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר חזרה למוטב

3.3.2007 / 23:57

הנראזורי שוב סופרים ניצחונות, והפעם איברהימוביץ' היה הכוכב ב-1:2 על ליבורנו. רק 1:1 לרומא מול אסקולי, 1:3 למילאן על קייבו

אחרי שבמחזור הקודם רצף 17 הנצחונות של אינטר נקטע בתיקו מול אודינזה, היום (שבת) הנראזורי חזרו לדרוס. הקרבן הפעם הייתה ליבורנו, שנכנעה בבית לקבוצה של מנצ'יני 2:1.
רומא מצידה התרחקה עוד יותר מהסיכוי, ולו התיאורטי, לסכן את האליפות של אינטר, כשהשיגה רק תיקו 1:1 מול סוגרת הטבלה אסקולי. מילאן ניצחה 1:3 את קייבו.

ליבורנו - אינטר 2:1

ליבורנו הגיעה למשחק כשבקופה יש לה ניצחון אחד בלבד ב-13 המשחקים האחרונים, ואינטר התייצבה עם סגל שחסר את הרנן קרספו (מושעה), אדריאנו ופטריק ויירה (פציעות).

המארחים לחצו בהתחלה והגיעו לכמה מצבים ברצף, אבל הכחולים שחורים צברו ביטחון לאט לאט. זלטאן איברהימוביץ' סיבך את ההגנה שלו עם עבירה על לוקארלי, שהובילה לבעיטה חופשית לתוך השער של חוליו סזאר. 0:1 לליבורנו.

איברהימוביץ' הרגיש חייב למועדון שלו, ובישל בעקב עם הגב לשער מצב קליל לחוליו קרוז שכבש משבעה מטר והשווה. במחצית השניה זלטאן השלים מהפך וכבש בעצמו מבעיטה חופשית את השער ה-12 שלו העונה.

אסקולי - רומא 1:1

החלומות על הסקודאטו כנראה מתאדים סופית עבור החבורה של לוצ'יאנו ספאלטי, שחילצו רק נקודה מאסקולי החלשה. פרנצ'סקו טבנו כמעט העלה אותם ליתרון כבר אחרי 90 שניות, וגם מרקו קאסטי הגיע למצב טוב, אבל דווקא אסקולי עלתה ליתרון ראשון לפני המחצית, משער של סונקין.

רומא המשיכה להחמיץ מול השער, וארבע דקות לסיום הצליחה סוף סוף להשוות משער של כריסטיאן ווילהלמסון.

מילאן - קייבו 1:3

מילאן המשיכה היום את הרצף החיובי שלה, וקבעה 14 משחקים ברציפות ללא הפסד. הניצחון 1:3 על קייבו העלה אותה למקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו לאציו, שתשחק בום ראשון מול סמפדוריה.

ההשראה המילאנזית הגיעה שוב מהרכש החדש, רונאלדו הוותיק, שאומנם לא כבש, אבל היה החוליה הבולטת בהתקפה, וזכה למחיאות כפיים סוערות בירידה מהמגרש.

טעות של דידה איפשרה לפליסיה לכבוש בקלות את הראשון (17) של קייבו, אבל ג'ילארדינו השווה בדקה ה-33, ומאסימו אודו העלה ל-1:2 בדקה ה-55. סיידורף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully