וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויס: אוקון נפצע והוא בספק לאיטליה

3.3.2007 / 17:50

המחבט הבכיר של ישראל סובל מפציעה בשרירי הבטן, והוא עשוי לעבור ניתוח שישביתו לתקופה ארוכה. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים

הטניסאי הישראלי הבכיר, נועם אוקון (170 בעולם) , נפצע בשרירי הבטן התחתונה, והשתתפותו במפגש הדיוויס נגד איטליה ב-6 באפריל מוטלת בספק.

אוקון, שפתח את השנה בצורה טובה כשהגיע לחצי הגמר בטורניר קלדוניה ולאחר מכן ניצח פעמיים במפגשי הדיוויס נגד לוקסמבורג, סובל מבקע חלקי בבטן התחתונה שנוצר במהלך טורניר ממפיס בארה"ב, שבו שיחק לאחרונה.

כזכור, ישראל תפגוש את נבחרתה החזקה של איטליה ב-6 עד ה-8 באפריל ברמת השרון, למשחק חשוב במסגרת הסיבוב השני של הבית האירופאי\אפריקאי בגביע דיוויס. כעת ישנה אפשרות שהנבחרת הישראלית תיאלץ לעבור את המפגש ללא הטניסאי הישראלי הבכיר, שמחזיק במאזן של 15 ניצחונות ב- 27 משחקי דיוויס.

למעשה, אוקון כבר לא מצליח להשלים אימון שלם במשך שבועיים, ובתחילת השבוע הקרוב הוא צפוי להחליט על צעדיו בעצה משותפת עם הצוות הרפואי של הנבחרת. אם אוקון יזדקק לניתוח, הוא ייאלץ לנוח לפחות שבועיים, דבר שככל הנראה יגרום להיעדרותו ממפגש הדיוויס מול איטליה.

בלי קשר לפציעה של אוקון, ביום ראשון תחל מכירת הכרטיסים המוקדמת למפגש הדיוויס באמצעות אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים הדרן. באיגוד הטניס נרשם ביקוש רב לכרטיסים, והפעם באיגוד מקווים שהאיצטדיון ברמת השרון יהיה מלא.

מי שירכוש חבילת כרטיסים באינטרנט לשלושת ימי התחרות, יקבל הנחה של 20 אחוז ויקבל את הכרטיסים תמורת 240 שקלים במקום 300.

אוקון יחמיץ את טורניר המאסטרס אינדיאן וולס, שבו היה אמור להשתתף. דודי סלע ישתתף במוקדמות האינדיאן וולס ויתחיל את משחקיו ביום שני הקרוב. שחר פאר תשחק בהגרלה הראשית.

ציפי אובזילר, שהודחה השבוע בסיבוב הראשון באקאפולקו תשתתף בשבוע הבא ביחד עם העולה החדשה, יבגניה לינצקאיה, בטורניר ITF ביוון על סך 25,000 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully