וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מסתבכת בגלל טבז ומסצ'רנו

3.3.2007 / 17:21

הנהלת הליגה: המועדון הפר את חוקי המו"מ כשחתם על חוזה להעברת השניים בו מעורב צד שלישי. "הם מסתירים בכוונה מידע"

הבוסים של יוסי בניון בצרות. הנהלת הליגה האנגלית החליטה להאשים את ווסטהאם בהפרת החוקים שלה, בעת רכישת קרלוס טבז וחאבייר מסצ'רנו באוגוסט האחרון.

הפרמיירשיפ הודיעה אתמול (שישי) רשמית שההעברה של שני הארגנטינאים "עברה על החוק שאף מועדון לא יחתום על חוזה שיאפשר לצד שלישי להשפיע עליו". בהודעה נאמר עוד כי "מאז הסיכום על העברת השחקנים לווסטהאם ועד לסוף ינואר 2007, המועדון לא העביר אלינו אינפורמציה על הצד השלישי המעורב בעיסקה, ו/או הסתיר את המסמכים בכוונה".

הליגה לא נקבה בשמות המעורבים בנסיון להשפיע על הקבוצה. כזכור, השניים הגיעו במפתיע למועדון האנגלי הקטן יחסית מקבוצת קורינתיאנס הברזילאית ביום האחרון של חלון ההעברות, בעיסקה שהפרטים שלה נותרו מעורפלים. על פי השמועות שנפוצו אז, המנג'ר אלן פארדיו (שפוטר מאז) לא ממש רצה את השניים בקבוצה, והעניין נכפה עליו בשל אינטרסים של גורמים זרים להשתלט על הקבוצה.

כשנה לפני העיסקה, תאגיד השקעות בשם "מדיה ספורט אינווסטמנט" שקנה את הקורינתיאנס ב-2004 היה במו"מ לרכישת ווסטהאם. התאגיד, בבעלותו של איש העסקים האיראני קיא ג'ורבאצ'יאן, ניהל מגעים עם הנהלת הקבוצה האנגלית באוגוסט 2005.

חודשיים לאחר סאגת ההעברה, איש העסקים האיסלנדי אגרט מגנוסון קנה את הקבוצה ממזרח לונדון.
הליגה הודיעה שלקבוצה, שנאבקת בתחתית הליגה ונמצאת במצב קשה למרות - ואולי בגלל - שני הארגנטינאים, יש שבועיים להגיב להאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully