וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל לא עושה צחוק

3.3.2007 / 21:23

הפועל ת"א לא התבדחה כשדיברה על אליפות והוכיחה זאת עם 0:2 נגד נתניה. לוי שרק וביטל פנדל לקבוצה של עטר. מוסא סאנוגו הורחק

הפועל ת"א השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ חשוב מאוד במאבק האליפות שלה, אחרי שגברה על מכבי נתניה 0:2 ב'קופסא' משערים של ברוך דגו ואיבזיטו אוגבונה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל.

ניר לוין עשה שיעורים, אחרי שבמשחקו הראשון בליגה, בתור מאמן האדומים, יצא בתיקו 1:1 נגד נתניה. הפועל ת"א לא הרשימה מאוד, אך עמדה הרבה יותר טוב על המגרש מאשר בפעם הקודמת והצרה את צעדי החניכים של עטר, שלא הצליחו להגיע כמעט בכלל למצבים.

אם יש קבוצה שנראית כיחידה שיכולה להוות איום רציני וממשי על בית"ר ירושלים בתואר על האליפות זו הפועל ת"א. כעת, כשראשם של האדומים נתון כל כולו בליגה והמטרה ברורה ומוצהרת, החניכים של ניר לוין עם קצת יותר מחץ יכולים בהחלט לעשות את זה.

ראובן עטר הפיח חיים בקבוצה מעיר היהלומים מאז הגיע לקופסא. הקבוצה שלו צברה אט אט תאוצה והשמיעה קולות של אירופה ואפילו אליפות. היום האדומים החזירו אותם לגודלם הטבעי. כפי שהם נראו עדיף אם יתרכזו בלרוץ ופחות לדבר.

זהו הפסדה השני של נתניה מתחילת העונה בבית והוא הגיע משערים של דגו ואוגבונה. יגאל אנטבי פרץ משמאל והגביה. טעות קשה של אבי סטרול, שנגח לא טוב למרכז הרחבה, ניתבה את הכדור אל ברוך דגו. הקשר, שחזר להתאמן באמצע השבוע אחרי שלקה באבעבועות רוח, השתלט ובעט חזק לפינה של שטראובר. בתוספת הזמן נתניה שלחה את כולם למעלה, וחטפה בצד השני אחרי מתפרצת טובה. דה ברונו, שנכנס כמחליף דהר עם המון כוח ושלח כדור לאוגבונה שכבש את השני.

מאיר לוי, ששפט היום, התנהג קצת כמו שריף על המגרש. משופט כה ותיק היינו מצפים להשרות אווירה יותר רגועה במשחק טעון. לוי שלף צהובים רבים וגם אדום למוסא סאנוגו. אבל הדבר הקריטי היה ביטול הפנדל, או יותר נכון השריקה שלו מלכתחילה. כדור שפגע בבטנו של רמי דואני נראה מצידו של השופט, שעמד קרוב יחסית לאירוע, כפנדל ולוי שרק באופן נחרץ, אלא שקריאה של הקוון שינתה את דעתו והוא חזר בו מהחלטתו.

מהלך המשחק

דקה 18 - הגבהה לרחבה של שביט אלימלך. שכטר התרומם גבוה ושלח את הכדור למסגרת, אבל שוער הפועל היה במקום כדי לעצור.

דקה 22 - סלים טועמה שלח כדור מצוין ימינה לאליניב ברדה, שהתקדם ובעט מזווית קשה, למרות שדגו ואוגבונה חיכו במרכז.

דקה 28 - אורי אוזן בעט בעיטה חופשית מזווית קשה, מצוין לפינה הקרובה של אלימלך, שהדף תוך שהוא נתקל בקורת שערו.

דקה 37 - גול!! יגאל אנטבי חרש את האגף השמאלי והרים כדור. אבי סטרול, בלם נתניה, נגח ברשלנות, היישר לרגליו של ברוך דגו שמכ-14 מטר שלח כדור חד ושטוח לפינה של שטרואבר. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 48 - איזביטו אוגבונה עקף באלגנטיות את אורי אוזן, חדר לרחבה, אבל לירן שטראובר הצליח להדוף עם הכתף לקרן.

דקה 52 - יגאל אנטבי לא הפסיק לעשות צרות בצד שמאל של הביתיים. הפעם המגן השמאלי הוציא כדור רוחב מהקו, טועמה בעט בסיבוב, אבל לשחקים.

דקה 54 - תמיר כהן הרים כדור בחצי גובה. רמי דואני הדף את הכדור עם חזהו. מאיר לוי ראה יד ושרק פנדל. הקוון קרא ללוי והאחרון שינה את החלטתו וביטל את הפנדל.

דקה 62 - מוסא סאנוגו, החלוץ של נתניה מחוף השנהב, הכשיל בגסות את חאבייר פאאס וקביל צהוב שני כדי להשאיר את חבריו ב-10 שחקנים.

דקה 90+1 - גול!! מתפרצת קטלנית של האדומים. דה ברונו דהר כחצי מגרש, שלח שמאלה לאוגבונה, שלא התבלבל ובעט לפינה הרחוקה של שטרואבר שלא יכל להושיע. 0:2 להפועל ת"א.

הרכבים:

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו (ישראל זביטי, 88), אמיר טגה (שי בירוק, 78) , תמיר כהן (אופיר חיים, 70), איתי שכטר; סאנד אובודו אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו (הורחק - 62)

הפועל ת"א: שביט אלימלך; דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אטנבי; ואליד באדיר, שי אבוטבול (אוליביירה וולינגטון 60), סלים טועמה, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו, 82), אליניב ברדה (גיל ורמוט, 74), איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully