וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: רק תיקו בבית, בגלל העיט

3.3.2007 / 18:56

יתרון הביתיות שמכבי ת"א התהדרה בו לא עזר מול הפועל פ"ת. קקון כבש צמד (21, 61), שבחון (29) ומסיקה (77) רק איזנו ל-2:2

משחק דרמטי ומרתק התקיים הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל, עת מכבי ת"א סיימה בתיקו 2:2 עם הפועל פ"ת באיצטדיון בלומפילד.

גם בשבוע שעבר נפגשו שתי הקבוצות בבלומפילד, אז זה נגמר ב-0:1 קטן לצהובים. המלאבסים, שיצאו מאוכזבים מהמפגש הקודם עם לחמן שזעק על מר גורלם, לקחו את עצמם בידיים ונראו היום לאורך כל המשחק הרבה יותר טוב ממכבי.

הרצף של מכבי ת"א לא נשבר והקבוצה השיגה משחק מספר 18 ללא הפסד, אבל אם החניכים של אלי כהן חשבו על אליפות והיו שמחים על ההגרלה שנפלה בחיקם אחרי שסיימו במקום השני, אז היום הבלון התפוצץ להם בפנים, ובגדול. המזל נגמר, ונקודה בבית מול נועלת הטבלה לא תוביל את הצהובים לאותה אליפות שהם כמהו אליה בסתר ליבם.

הכחולים של לחמן הציגו היום כדורגל טוב. בניגוד למשחקים אחרים, בהם הם היו ראויים ולא השיגו נקודות, הפעם הם גם לקחו אחת. המשחק היום אולי פתח דף חדש מבחינת המלאבסים שחולמים אולי לחקות את הפועל כפר סבא של העונה שעברה, ולהינצל ברגע האחרון.

המשחק שהתנהל מן הפתיחה בשליטה של פתח תקוה הניב לקבוצה של לחמן פנדל בדקה ה-21, אחרי שיניב לוזון הפעלתן פרץ לרחבה והוכשל על ידי קאלה, שבמזל לא קיבל צהוב. מוטי קקון הותיק לא התקשה להכניע את קאלה. 8 דקות אחר כך שבחון בעט לפינה של כהן כדי לאזן. בדקה ה-61 התקפה מצויינת של פתח תקוה, עם חמישה שחקנים ושוב יניב לוזון העביר רוחב לקקון, שדחק משלושה מטרים פנימה. ארז מסיקה שנכנס כמחליף כבש 9 דקות אחר כך לאחר בישול של איליץ'.

מהלך המשחק

דקה 13 - חצי מצב ראשון במשחק החלש הגיע כאשר עומרי קנדה בעט מצד ימין אל עבר מרכז הרחבה של קאלה. הכדור פגע בשמעון אבו חצירא, אבל הלך גבוה מעל השער.

דקה 16 - אבי נמני לקח בעיטה חופשית אחרי עבירה של קקון, בדיוק מאותו מקום ממנו כבש בשבוע שעבר, אלא שהפעם הוא שלח את הכדור אל האוהדים הצהובים בשער 11.

דקה 21 - גול!! יניב לוזון פרץ לרחבה והקפיץ כדור מעל קאלה, שהכשילו ברחבת ה-16. אלון יפת פסק בנחרצות על הנקודה הלבנה. מוטי קקון שלח את הכדור שמאלה, קאלה הלך ימינה, 0:1 מפתיע להפועל פ"ת.

דקה 28 - טעות חמורה של אורי שטרית, והכדור הגיע לשמעון אבו חצירא, שמול קאלה נבהל ובעט החוצה.

דקה 29 - גול!! אורי שטרית התנהל באגף שמאל והעביר כדור רוחב ליוסי שבחון, שבעט מכ-20 מטרים לפינה של רפי כהן. 1:1.

דקה 45 - מאור בוזגלו בעט כדור מסובב היישר לשערו של טברטקו קאלה, שהצליח לעצור. לא חלפה דקה והזדמנות נוספת לכחולים שנראים טוב יותר. קקון נגח אחרי הגבהה סמוך לקורה הצהובה.

דקה 46 - התקפה טובה של מכבי בפתיחת המחצית השנייה. קובי מוסא פרץ מימין, הסיט רוחב לשבחון, שגילגל. הכדור עבר את רפי כהן, אבל עומרי קנדה היה כדי להציל חצי מטר מהקו.

דקה 49 - אבי נמני שלח בעיטה חופשית ברגל שמאל לחיבורי השער, אבל כהן לא בייש את גילו והציל שער בטוח.

דקה 61 - גול!! התקפה רבתי על השער של קאלה, הניבה שער שני של מוטי קקון. יניב לוזון קיבל כדור מראמי עמאר, פרץ משמאל והעביר כדור רוחב מצוין. קאלה לא הגיע והעיט שם את השני שלו. היתרון חזר למלאבס. 1:2 להפועל פ"ת.

דקה 77 - גול!! דיאן איליץ' הכניס כדור מצוין לארז מסיקה, שנכנס כמחליף. הקשר לא התבלבל ובעט מול כהן למשקוף ופנימה. ת"א שוב הישוותה. 2:2.

דקה 87 - יוסי שבחון בעט מ-10 מטרים, אבל הכדור פגע בשחקן פ"ת והמלאבסים ניצלו.

דקה 90+1 בוזגלו בעט כדור מ-16 מטר, אבל חלש ולא מדויק.


הרכבים:

מכבי ת"א: טברטקו קאלה; קובי מוסא (ארז מסיקה, 68), אבי יחיאל, מושיקו מישאלוב, אורי שטרית; דיאן איליץ', ג'ובאני רוסו, אבי נמני, יוסי שבחון; מיליאן מרדקוביץ' (רועי דיין, 66), משה ביטון (חי אטיאס, 86).

הפועל פ"ת: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, שגיב כהן, מאור בוזגלו, רמי עמאר; שמעון אבו חצירא (מיקל מרסיגיליה, 73); מוטי קקון (אלנתן סלמי, 82)

שופט: אלון יפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully