וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: אדליוס תומאס בדרך לפטריוטס

3.3.2007 / 10:18

ניו אינגלנד עומדת להחתים את השם הכי חם בשוק החופשי. דיל ענק לקלמנטס בסן פרנסיסקו. בייסבול: פתיחה טובה למאטסוזקה

פוטבול תחילה:

האם הניו אינגלנד פטריוטס יצרפו לשורותיהם את אדליוס תומאס, הליינבקר המצוין שהפך לשחקן חופשי בפגרה? עושה רושם שכן. תומאס יגיע במהלך סוף השבוע לפוקסבורו, יערוך בדיקות רפואיות ובהנחה שיימצא כשיר, לפאטס יהיה ליינבקר חדש. תומאס בן ה-29 הוא השם החם ביותר בשוק ההעברות השנה, או לפחות אחד החמים שבו.

"אנחנו מקווים שבתוך יום או יומיים אדליוס יהיה סגור בניו אינגלנד", אמר סוכנו, ג'יימס קוק. אומת הפטריוטס עוצרת את נשימתה.

שני מהלכים עצומים לסן פרנסיסקו, שהחתימה את הסייפטי מייקל לואיס ואת מגן הפינה שבא מבפאלו, נייט קלמנטס. קלמנטס זכה לדיל של 80 מיליון דולר ל-8 שנים, עשרה מיליון לעונה, מה שהופך אותו לשחקן הקו האחורי עם החוזה היקר ביותר אי פעם ב-NFL. היורקים פותחים את הארנק.

אחרי שג'ייק פלאמר הודיע על פרישה, טמפה ביי מכוונת אל ג'ף גארסיה. סוכנו של גארסיה בן ה-37, סטיב בייקר, אמר כי יש מגעים עם אוקלנד, אך דבר לא הושג.

אריק סטיינבך, שחקן הקו הקדמי ששיחק בארבע העונות האחרונות בסינסינטי, יישאר באוהיו, אבל בקליבלנד, שסיכמה איתו על חוזה של 49.5 מיליון דולר לשבע שנים.

מאטסוזקה שולט, הווארד חותם

אחרי כל ההיסטריה סביבו עלה דייסוקי מאטסוזקה, המגיש היפני של בוסטון, לגבעה באימוני האביב. מתוך שבעה חובטים שעמדו מולו במשחק ראווה נגד בוסטון קולג', מאטסוזקה סילק שישה, חישמל שניים לסטרייקאאוט ובכלל, 19 מ-25 זריקותיו היו לסטרייק. התכונה רק גוברת.

ריאן הווארד, הסלאגר של פילדלפיה, חתם על חוזה לעונה אחת ב-900 אלף דולר. זה אולי נשמע מעט, אבל להווארד יש פחות משנתיים כשחקן פעיל במייג'ורס, והסכום הזה הופך אותו למשתכר הגבוה אי פעם עם ותק כזה. הקודם היה קרי ווד משיקגו קאבס, שב-2002 קיבל 690 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully