וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזי המוק

עפרי בקר

3.3.2007 / 11:48

הדראפט ייערך רק בעוד חודשיים, אבל עפרי בקר לא מתאפק ונותן לנו טעימה קטנה בדרך לדבר האמיתי. פותחים את עונת הפוטבול

דראפט ה-NFL רחוק מאיתנו, אבל עם פתיחת עונת ההעברות והטריידים כבר מרגישים את התכונה, את ההכנות ואת התכנונים לעונה הבאה. לפני שהאירוע האמיתי יתרחש, בין ה-28 ל-29 לאפריל, ניתן מוק גדול ומשוכלל יותר, אבל בינתיים אנחנו נותנים טעימה על קצה המזלג, של עשר הבחירות הראשונות לפי צרכים. כמובן במהלך החודש הקרוב, אחרי טריידים למיניהם, הצרכים הללו ישתנו, אז תתייחסו לזה כמבחן מגן רגע לפני הבגרות.

1-3: קודם כל ראסל

1. אוקלנד

אין לה קוורטרבק דומיננטי שיכול לקחת אותה קדימה לטווח הארוך. ארון ברוקס (ששוחרר בינתיים) מסר לא טוב תחת לחץ וכך גם אנדרו וולטר. שאף אחד מכם לא יבנה חלילה על מרקז טויאססופו (הקוורטרבק השלישי) כי הוא לא זה שיציל את הריידרס. אוקלנד יכולה ללכת גם על עיבוי ליין ההתקפה שלה, אך אם ההתלבטות בבחירה ראשונה היא בין קוורטרבק דומיננטי לבין איש ליין כבד וחזק, אז כנראה שהצורך ברכז משחק מכריע את הכף. מבין הקוורטרבקים בדראפט הזה, היציב ביותר שיכול להכנס ל-NFL בצורה החלקה ביותר, ושגם יהיה לדעתי בחירתה של אוקלנד, הוא ג'מארקוס ראסל מ-LSU


2. דטרויט

דטרויט צריכה להתלבט בין לבחור ראנינגבק (יש לה ארבעה שהמוביל ביניהם הוא קווין ג'ונס, שאיך נאמר, לא ממש מבריק, וגם טאטום בל שהגיע מדנבר הוא לא חיית אמינות) ובין איש הגנה דומיננטי שיעשה סדר ב"אין הגנה" שלה. התפקיד שחסר בהגנת דטרויט הוא בעיקר דיפנסיב אנד שיוכל לעצור את משחק הריצה של היריבות. בהתלבטות הזו אני הולך כאן על ההגנה. בעמדת הדיפנסיב אנד אני רואה שני מועמדים עיקריים, ויקטור אביאמירי מנוטר דם, 1.95 מטר ו-120 ק"ג, או למאר וודלי ממישיגן, מעט פחות מאסיבי, אבל חכם ביותר, והוא גם חתן פרס שחקן ההגנה המצטיין של העונה הקודמת בקולג'ים. בזכותו מישיגן היתה מספר אחת נגד הריצה. יתרון קטן נוסף שיש לוודלי הוא העובדה שבא ממדינת מישיגן וזה טוב לקהל של דטרויט. לכן למאר וודלי ממישיגן. ועם זאת, ראוי לסייג ולציין שהטרייד עם דנבר טורף את הקלפים, ושהליונס יילכו, אולי, על שחקן בעמדה אחרת כעת.


3. קליבלנד

לקליבלנד יש חולשה בעמדות שחקני ההתקפה, בעיקר ראנינגבק ו-וייד רסיבר. היא הצטיידה בשני ראנינגבקס צעירים בשנתיים האחרונות, ג'רום הריסון וכריס ברקלי, ולכן קשה לי להאמין שתקח ראנינגבק. בעמדת התופס אני רואה כבחירה ראשונה רק אחד, והוא קלווין ג'ונסון מג'ורג'יה טק.

4-6: טרוי סמית' ינדוד לבירה?

4. טמפה ביי

טמפה תמיד היתה קבוצה של הגנה חזקה. משהו קרה לה בשנים האחרונות והיא נחלשה בחוליה הזו. הגיע הזמן לחזק את עצמה בעיקר בעמדות כנגד משחק המסירה, קורנרבק או סייפטי. בעמדת הסייפטי היא יכולה לדעתי להמשיך לסמוך על ג'רמיין פיליפס ועל וויל אלן, אז נלך על מגן פינה. בעמדה זו כבחירה ראשונה אני גם רואה רק שם אחד, והוא ליאון הול ממישיגן.


5. אריזונה

לאריזונה בהתקפה דווקא יש כמה צעירים מבטיחים שעוד יפרצו, כמו למשל מאט ליינארט בעמדת הקוורטרבק או ג'יי ג'יי ארינגטון בעמדת הרץ. היא חייבת לעבות את מערך ההגנה החדיר שלה ולדעתי העמדה הרגישה ביותר שלה היא הקיצוני הגנתי. בהנחה שלמאר וודלי כבר נלקח ע"י דטרויט, אני מאמין שהשני בעמדה זו להיבחר הוא ויקטור אביאמירי מנוטר דם.


3. וושינגטון

וושינגטון צריכה קוורטרבק. ג'ייסון קמפבל בסדר, אבל מארק ברונל חייב לפרוש בקרוב וטוד קולינס, שלא משחק, לא יוכל להציל אותה אף פעם. בין הקוורטרבקים הבאים בתור, בהנחה שג'מארקוס ראסל נבחר בבחירה הראשונה הכללית ע"י אוקלנד, אני רואה התלבטות בין שניים: בריידי קווין מנוטר דם וטרוי סמית' מאוהיו סטייט. שניהם לא התעלו ברגע האמת שלהם במשחקי ה"בול" בסיום העונה האחרונה. "הגדיל" לעשות סמית' שלא מסר אפילו טצ'דאון אחד מול פלורידה.

בריידי קווין היה מעט שנוי במחלוקת לאורך העונה האחרונה אחרי שפישל בגדול בהפסד הצורב מול מישיגן. טרוי סמית' גילה מעט יותר יציבות לאורך כל העונה והנהיג את קבוצתו למשחק האליפות. אין העדפה גאוגרפית בין השניים, וביתרון קטנטן מאוד, ההחלטה שלי נופלת על טרוי סמית' מאוהיו סטייט

7-10 (ועוד כמה)

7. מינסוטה

אם עד לכאן הכל הלך לפי התחזית (וזה בוודאי לא יקרה, אבל נניח שכן), הרי שלמינסוטה לדעתי אין כלל התלבטות כרגע. היא צריכה ראנינגבק מעולה, יש אחד כזה והוא עדיין פנוי - אדריאן פיטרסון מאוקלהומה.


8. יוסטון

יוסטון צריכה להתחזק כמעט בכל העמדות, אולי חוץ מעמדת הקוורטרבק, שם יש לה כלים מספקים לעתיד. חוליה חלשה במיוחד אצלה היא ההגנה באגפים ולכן נראה לי שהיא צריכה כאן אאוטסייד ליינבקר דומיננטי. השם הראשון ברשימה שלי בתפקיד הזה הוא פול פוזלוז'ני מפן סטייט.


9. מיאמי

למיאמי אין כאן דילמה גדולה מדי. קוורטרבקים יש לה וראנינגבקס גם. בעמדת הווייד רסיבר יש לה לדעתי בור עמוק. מארטי בוקר, ווס וולקר וכריס צ'יימברס צריכים להרגיש שיש עליהם איום ממשי בדמות רסיבר צעיר ומצטיין. אני הולך כאן על דוויין ג'ארט מ USC.


10. אטלנטה

אם היא לא היתה לוקחת בשנה שעברה את די ג'יי שוקלי בעמדת הקוורטרבק הייתי אומר שכדאי לה להתחיל לחשוב על החלפתו של מייקל ויק בעמדה זו ע"י מישהו צעיר כמו בריידי קווין. מה שכן יכול לעזור לה לעתיד הוא ווייד רסיבר טוב שיעזור למי שיהיה הקווטרבק שלה להמריא. בהנחה שקלווין ג'ונסון ודוויין ג'ארט כבר נלקחו קודם, אני רואה את הפאלקונס לוקחים את טד גין ג'וניור מאוהיו סטייט.


בחירות נוספות שצפויות בסיבוב הראשון:

בריידי קווין, QB מנוטר דם
מרשואון לינץ', RB מקליפורניה
קני איירונס, RB מאובורן
אלן בראנץ', DT ממישיגן
ג'סטין בליילוק, OT מטקסס
דאג דייטיש, C מאוהיו סטייט

זה בקטנה. נשוב בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully