וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק פלאמר בדרך לפרישה

2.3.2007 / 23:53

דנבר רצתה לעשות טרייד עם טמפה ביי, הקוורטרבק לא יכול היה לספוג את ההשפלה והודיע כי הוא פורש. ניו אינגלנד שיחררה את קורי דילון

אחרי הטרייד שבו העבירה דנבר לדטרויט את טאטום בל וקיבלה את מגן הפינה דרה בליי, תיכננו הברונקוס על עוד עסקת חליפין, עם טמפה ביי. במסגרת עסקה זו היה אמור הקוורטרבק ג'ייק פלאמר לעבור מדנבר לבאקנירס תמורת בחירת דראפט רביעית, כדי להתחרות על חולצת הפותח עם כריס סימס.

אלא שהשרברב לא הסכים, ואמר כי אם יעבור לבאקנירס יפרוש מיד. פלאמר שיחק עשר עונות ב-NFL, כשאת שש הראשונות העביר באריזונה, עד שעבר לדנבר ב-2003. הוא העלה את הקרדינלס לפלייאוף הראשון והיחיד בתולדותיהם, ב-1998, אבל מרבית הקריירה שלו הייתה אכזבה. בעונה שעברה איבד את חולצת הפותח לרוקי ג'יי קאטלר, מה שסימן את תחילת הסוף שלו בדנבר.

שחקן אחר שדווקא ידע ימי תהילה אבל תהילתו מאחוריו הוא קורי דילון, הרץ האחורי של ניו אינגלנד. דילון הגיע לפטריוטס לפני עונת 2004, והיה שותף לזכיה בסופרבול. בשבועות האחרונים הביע דילון את חוסר שביעות רצונו מהקבוצה וטען כי הוא מתכנן פרישה, אולם סוכנו אמר כי לדעתו דילון רוצה להמשיך לשחק, רק לא בפוקסבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully