וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השד לא נעצר באדום

3.3.2007 / 21:41

מנצ’סטר יונייטד התגוננה בליברפול ואיבדה את סקולס, אבל שער של אושיי בזמן הפציעות העניק לה 0:1 קטן. צ'לסי ניצחה 0:2 בפורטסמות

הפרמיירליג ממשיכה להתקדם והיום (שבת) ייערך המחזור ה-29. האצבעות של מוריניו ושחקניו כבר דואבות מרוב שהחזיקו אותן בקרוס והתפללו למען ניצחון של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד, במשחק שעמד במוקד המחזור, אבל בסופו של דבר ג'ון אושיי הבקיע שער ניצחון סופר דרמטי בדקה ה-92, וקבע 0:1. חגיגה נוספת לשדים הגיעה בגלל משחקו ה-700 של ריאן גיגס במועדון.

צ'לסי לא נבהלה מפער ה-12 נקודות, ניצחה בפורטסמות 0:2 וצימקה את הפער חזרה ל-9 נקודות. ארסנל גברה 1:2 על רדינג.

אגב, קבוצתו של בניון, ווסטהאם יונייטד, הודיעה כי היא 'תתנגד באופן נמרץ' להאשמות נגדה בעוון העברת קרלוס טבז וחאבייר מסצ'ראנו לשורותיה. אם הפטישים, שהואשמו בעבירת משמעת שנגדה את חוקי הליגה, בכך שהחתימו שחקנים ששייכים לגורם שלישי, יימצאו אשמים, עונש של הורדת נקודות יכול להיות מופעל נגדה.

ליברפול - מנצ'סטר יונייטד 1:0

בכל מדינה, כמו גם במקום שממנו צמח הכדורגל, ישנם תמיד מפגשים מרתקים בין קבוצות שנואות, אבל תמיד יש גם את המשחק שמאפיל על השאר. בממלכה הבריטית זה כמובן המשחק בין השדים האדומים ל'רק' אדומים. חניכיו של רפא בניטז חלמו לתקוע מקל בגלגלי האליפות של סיר אלכס פרגוסון, אבל לא הצליחו לבקע את ההתגוננות של מנצ'סטר יונייטד, שבנתה את המשחק שלה באנפילד על מתפרצות.

בדיוק כשנדמה היה שאנחנו בדרכנו ל-0:0 שמקפח את המרסיסייד, אבל בדקה ה-92 הגיע לו ג'ון אושיי, ואחרי ערבוביה שהגיעה בעקבות בעיטה חופשית של כריסטיאנו רונאלדו, באחת ההזדמנויות היחידות של השדים, שלח את הכדור מקרוב לרשת העליונה וקירב את צלחת האליפות לאולד טראפורד. התחת האדום של פרגוסון עובד העונה שעות נוספות, וזה המשחק השני ברציפות שקבוצתו מנצחת משער בדקות הסיום, שניהם בניגוד למהלך המשחק.

עד השער ישבה, שכבה ועמדה ליברפול על השער של אדווין ואן דר סאר, וראתה את ההגנה מצילה מהקו, את השוער ההולנדי מציל במצבים בלתי אפשריים, ואת הקוון פוסל שער של קרייג בלאמי בגלל נבדל. פול סקולס הורחק בדקה ה-86 והשאיר את 10 מחבריו הטובים להתגונן בחירוף נפש. ואת ואן דר סאר לוקח כדור של פיטר קראוץ' מתוך הרשת ממש. ואז, או אז, נפל הכדור לרגליו של אושיי, והיתר היסטוריה.

ליברפול לא ניצחה את מנצ'סטר באנפילד מאז 2001, והדכאון מההפסד עוד עשוי לערער אותה לקראת הגומלין החשוב מול ברצלונה ביום שלישי.

פורטסמות' – צ'לסי 2:0

הקבוצה של הארי רדנאפ אירחה בפראטון פארק את הכחולים של מוריניו, הזוכים הטריים בגביע הליגה.
פורטסמות' לא הקשתה יותר מדי על המיליונרים, ונכנעה לשערים של דידייה דרוגבה (33) וסלומון קאלו (82).
פטר צ'ך ממשיך להתאושש ועם שתי הצלות גדולות מנע מצ'לסי לספוג לאחר השער של דרוגבה.

הקבוצה של אברמוביץ' עדיין בתמונת המירוץ לאליפות, ומצליחה לא להגדיל את הפיגור מהיונייטד ליותר מתשע נקודות.

הכחולים התוודו היום בפני וועדת המשמעת של ההתאחדות האנגלית כי הם לא הצליחו לשלוט בטמפרמנט של שחקניהם בניצחון בגביע הליגה נגד ארסנל והצליחו אולי לברוח מקנס כספי גדול שהיה מוטל עליהם. האלופה ביקשה שימוע נוסף בהתאחדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ארסנל - רדינג 1:2

לארסן ונגר, מנג'ר התותחנים, היו הרבה מאוד הצרות בזמן האחרון. ארסנל מזמן נשרה מהמרוץ לאליפות והשבוע היא הפסידה בגמר גביע הליגה לצ'לסי השנואה והודחה במפתיע בגביע האנגלי על ידי בלקבורן. אבל הערב הם התאוששו על חשבון רדינג, עוד קבוצה שאין לה ממש על מה לשחק.

התותחנים שמרו על מאזן נקי מהפסדים באיצטדיון האמירויות, כשהבקיע שלישיה. הראשון היה של ג'ילברטו סילבה מהנקודה הלבנה (51), וחוליו באפטיסטה הרשית 11 דקות אחריו. גם ססק פברגאס החליט להשתתף בחגיגה, אבל כבש דווקא שער עצמי לרשת של להמן (87).

שפילד יונייטד - אברטון 1:1

רוב הולס הבקיע למארחים (52), מיקל ארטטה נתן את הנקודה לארבטון בפנדל (75).


ווטפורד – צ'רלטון 2:2

חלוקת נקודות בקרב התחתית בין אדיקס, שפגשו בדרבי לונדוני את הצרעות, שממוקמות אחרונות וקרובות מאוד לליגת המשנה.

במשחקים נוספים:

ניוקאסל – מידלסברו 0:0
מנצ'סטר סיטי – וויגאן 1:0
פולהאם – אסטון וילה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully