וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון דרמטי לנס ציונה

2.3.2007 / 18:04

השלישית בטבלה אירחה את אס"א ת"א ופיגרה ב-6 שערים, אבל שער עם הבאזר קבע 27:28. שתי הראש"לציות שמרו על הסטטוס קוו בצמרת

המחזור ה-17 בליגת העל בכדוריד סיפק לנו היום (שישי) משחק דרמטי בין א.כ. נס ציונה ומכבי ת"א. בסוף ניצחה נס ציונה אחרי סיום מותח. הפועל ומכבי ראשל"צ גברו על מכבי ת"א ומכבי קרית שרת חולון בהתאמה במסגרת הבית העליון של ליגת העל בכדוריד.

א.כ. נס ציונה - אס"א ת"א 27:28

הביתיים, שמדורגים במקום השלישי בטבלה, פגשו את אס"א, שקיוותה לצמצם את הפער מהם. האורחים הובילו 19:25 ונראה ששתי הנקודות ינדדו תל אביבה, אולם ריצה מטורפת של המארחים לקראת הסיום (2:9), בנוסף לשער עם השריקה לתום 60 הדקות, הניבה להם לבסוף את הניצחון כדי להבטיח להם כמעט את המקום השלישי בליגה.


מכבי ת"א - הפועל ראשל"צ 30:19

הקבוצה של קובי מיימון יצאה למשחק נגד החמישית ולא התקשתה להמשיך לשמור על הפסגה הכה חשובה, שמקנה את יתרון הביתיות בפלייאוף. האדומים נשארים עדיין הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה.


מכבי קרית שרת חולון - מכבי ראשל"צ 30:25

בשבוע שעבר התקשו החניכים של גלעד מאור מול מכבי ת"א, אבל בסוף זה נגמר בניצחון. היום זה הלך חלק יותר והמרדף אחרי היריבה האדומה מעיר היקב ממשיך.


בית תחתון

מכבי קרית מוצקין ממשיכה לשקוע, הפעם עם הפסד לא.ס. רמת השרון 28:20. בני הרצליה, הלפני אחרונה, ניצחה את עירוני פ"ת בביתה 25:33 ואילו מכבי ארזים נוצחה על ידי הפועל ר"ג 32:29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully