וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי עושה מהפכה

אסף שקד ויואב ויכסלפיש

3.3.2007 / 13:56

בית"ר ירושלים תעלה למשחק מול אשדוד (20:50) עם לא פחות משלושה שינויים בהרכב. טוטו, בן שושן ורמאליו בפנים, מירוסביץ', שוונק ואלברמן על הספסל

שער אחד בלבד כבשה בית"ר ירושלים בשלושת משחקי הליגה האחרונים וזוהי המטרה המוצהרת במשחק מול מ.ס. אשדוד היום (ראשון). יוסי מזרחי ושחקניו חייבים לכבוש על מנת לצאת מהלחץ שנוצר סביב הקבוצה בשבועות האחרונים.

עוד משחק ללא ניצחון יכול להכניס את הקבוצה למערבולת, אבל אשדוד היא הקבוצה הטובה ביותר שיכול היה לבקש מזרחי על מנת לנסות ולצאת מהמיני משברון. האקסית של מזרחי הפסידה פעמיים העונה מול בית"ר, במפגש הראשון שנערך באשדוד הובסה קבוצתו של חזן 4:1 ואילו במשחק השני שנערך בטדי ניצחה בית"ר 0:2 קליל.

מחוליית ההגנה מזרחי דווקא שבע רצון, בית"ר שומרת על שער נקי במחזורים האחרונים והמאמן שמאמין בשחקני ההגנה לא עורך שינויים, למרות חזרתו של אמסלם לסגל.

בקישור התלבט מזרחי בין גל אלברמן לבין ז'וזה רמאלו וככל הנראה הברזילאי, שלא זכה לדקת משחק אחת במחזור האחרון, יעלה על חשבון הישראלי.

שני שינוים נוספים יעשה מזרחי בהרכב. מי שיישלם את מחיר ההתקפה הדלילה הוא הברזילאי קלאבר שוונק, כשאת מקומו בשפיץ יתפוס טוטו רושל, לצידו של טוטו אחר, תמוז. השינוי הדרמטי יותר יגיע בכנף ימין, כאשר מילובן מירוסביץ' יירד לספסל ועמית בן שושן יחליף אותו בקישור ההתקפי.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, רוני גפני, יואב זיו, דרק בואטנג, רמאליו, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, טוטו תמוז, ליבוניר רושל "טוטו".

אגב, לקראת המשחק בשבוע הבא, מסתמן כי אוהדי מכבי חיפה ימשיכו לשבת ביציע הצפוני בטדי וידחקו את בעלי המינויים הקבועים ליציעים אחרים.

חזן הולך על שלושה בלמים

במ.ס. אשדוד דיברו השבוע על המאזן העגום מול בית"ר ירושלים העונה, שכלל שישה שערי חובה, שער זכות ואפס נקודות. היום(ראשון) מקווים באשדוד לעלות על גל הקבוצות שמקשות על בית"ר, שמאוד לא הרשימה לאחרונה. בקבוצה מצפים לחגיגה ביציעים בגלל היריבה האטרקטיבית וגם בגלל חופשת פורים. ניצחון על בית"ר ישבור מחסום פסיכולוגי ויקפיץ את אשדוד למאבק על הכרטיס לגביע אופ"א.

הקשר האחורי יוסי אופיר לא ישחק בגלל צהובים ואת מקומו עשוי לתפוס אייל אלמושנינו, שיתפקד כנראה כבלם שלישי. פרט לכך תעלה אשדוד בהרכב הרגיל עם משולש ההתקפה עזרן-הולצמן-שריקי.

הולצמן עצמו אמר: "אנחנו סובלים העונה מחוסר יציבות. אני מקווה שלמרות שני הנצחונות הקלים של בית"ר במשחקים הקודמים נדע להתעלות מולם ולהמשיך במונטום מהמשחק נגד הכח".

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: רחמים צוקול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אייל אלמושנינו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי.

עדכון ראשון: 3.3.07, 16:28
עדכון אחרון: 4.3.07, 13:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully