וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאמי מעיד מזירת הפשע

2.3.2007 / 15:21

חלוץ ליברפול מספר על התקרית בה הכה את ריסה ומגלה לעולם: "איבדתי שליטה". פרגוסון מייעץ למוריניו לשתוק

כשבועיים אחרי "תקרית הגולף" במחנה האימונים של ליברפול, קרייג בלאמי מנסה להסביר. כזכור, על פי עדויות שונות חבט החלוץ הוולשי במגן הקבוצה, ג'ון ארנה ריסה, באמצעות מחבט גולף.

"איבדתי שליטה לכמה שניות", סיפר בלאמי ל"דיילי מירור", "ג'ון היה נהדר למען האמת, יום למרחת כבר התאמנו ביחד, בלי בעיה".

בלאמי שעל פי דיווחים נקנס, בכ-80 אלף ליש"ט בעקבות התקרית הוסיף: "הכל התחיל בזה שרשנו קריוקי. אני שרתי רק שיר אחד והיין האדום, אוי היין האדום.

"כמה מהחבר'ה ניסו לגרום לג'ון לעלות לשיר כי הוא לא הגיע לארוחת הערב לפני זה. לא היה אכפת לי באמת אם הוא ישיר או לא, אבל הוא לא היה מרוצה מהנסיונות שלי לדחוף אותו לבמה והוא גם דאג להבהיר לי את זה.

"המצב נרגע אבל כשהלכתי בחזרה למלון ביחד עם סטיב פינאן, איבדתי שליטה. ניגשתי לג'ינג'ר ואמרתי לו שלא ידבר אלי כך שוב מול שאר השחקנים. זה היה הכל, לא רציתי לעשות סצנות, רק רציתי לדבר איתו על זה לבד".

אכן דברים קשים.

פרגוסון מייעץ למוריניו לשתוק

לאלכס פרגוסון נמאס לשמוע את מוריניו מתבכיין, אז הוא פתח במתקפה: "הגיע הזמן שמוריניו יפסיק לדבר על מזל ועל פציעות שפוגעות בצ'לסי ולא ביונייטד. אני מציע לו גם לא להזכיר את השופטים, כי לצ'לסי היו מספיק עניינים איתם בשנתיים האחרונות. כשמשהו הולך נגדם הם ישר רצים להתלונן לשופטים".

קין לא שם על תואר "מאמן החודש"

רוי קין זכה בתואר "מאמן החודש" בצ'מפיונשיפ, היא ליגת המשנה באנגליה, אבל הקשר הקשוח לשעבר לא מתרשם.

"אני אשים את הגביע בגראז' שלי", אמר מאמן סנדרלנד, שהוליך אותה ל-4 ניצחונות ותיקו ב-5 משחקיה בפברואר, "אני לא נגרר לכל השטויות האלו. כל יום אני אומר לשחקנים שלא השגנו כלום, אבל הם אלו שעושים את העבודה יותר קלה עבורי. אם למישהו מגיע פרס זה לקבוצה. כדורגל זה משחק קבוצתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully