וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: טאטום בל עובר לדטרויט

2.3.2007 / 10:26

הרץ האחורי של דנבר יגיע לעיר המכוניות, דרה בליי יעשה את הדרך לקולורדו. בלדסו, הורן ופורטר נופו. חוזה גדול למייקל יאנג בטקסס

טרייד התבצע הלילה (בין חמישי לשישי) בין דנבר ברונקוס לדטרויט ליונס. הליונס שולחים לקולורדו את מגן הפינה הותיק דרה בליי, ותמורתו יקבלו את הרץ האחורי של הברונקוס, טאטום בל. את התאקל ג'ורג' פוסטר ובחירת סיבוב חמישי בדראפט.

דנבר הייתה צריכה מגן פינה לאחר הירצחו של דארנט וויליאמס בתחילת ינואר, והשיגה שחקן מצוין, שישמש כמספר 2 אולטימטיבי לצ'אמפ ביילי. דטרויט קיבלה רץ צעיר שישמש כגיבוי לקווין ג'ונס.

שני שחרורים של פרובולרים: ג'ואי פורטר, הליינבקר של פיטסבורג, שוחרר מהקבוצה. וכמוהו גם התופס ג'ו הורן, שהיה השחקן המרכזי בניו אורלינס במשחק האווירי עד לעונה שעברה. פרד טיילור ייכנס לשנתו העשירית כרץ האחורי של ג'קסונוויל, ומייק אולסטוט, הפולבק של טמפה ביי, חתם על חוזה לעונה נוספת.

סיפור עצוב (שוב) הוא זה של דרו בלדסו, הקוורטרבק של דאלאס, ששוחרר מקבוצתו כדי לפנות מקום בתקרת השכר. שמות בולטים נוספים שנופו הם קינן מקארדל (תופס, סן דייגו) פרד סמוט (מגן פינה) וג'רמיין וויגינס (טייט אנד) ממינסוטה וברנדון סטוקלי (תופס) מאינדיאנפוליס.

מאטסוזקה פותח, שילינג רוצה צומי

דייסוקי מאטסוזקה, המגיש היפני שהגיע ברעש גדול לבוסטון רד סוקס, יפתח הלילה (בין שישי לשבת) לראשונה במדי בוסטון באימוני האביב. מי שלא יכול לסבול את תשומת הלב סביב מאטסוזקה הוא קורט שילינג. שילינג הותיק, שהודיע כי הוא רוצה (מאוד רוצה) להגיש במשחק הפתיחה של הרד סוקס, אמר, בנימה שמרמזת על הרבה מרירות וקנאה: "אני חושב שהם מנסים להזיז את כולנו הצידה כדי לראות את דייסי-קיי מגיש. אני כבר מחכה לראות אותו". שילינג הסביר לאחר מכן כי הציפייה גדולה גם ביפן וגם בבוסטון, אבל תהיו בטוחים שהייתה כוונה אחרת קצת בדבריו.

מייקל יאנג, השורטסטופ של טקסס, הגיע עם הריינג'רס להסכמה על הארכת חוזהו. יאנג ישתכר 80 מיליון דולר בין 2008 ל-2013. "נחמד שהסיפור הזה מאחוריי", אמר השורטסטופ, שחוזהו עמד לפוג בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully