וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'אני לא זומן גם לבולגריה, סהר דווקא כן

לי בוץ

2.3.2007 / 14:27

קשר בני יהודה לא נכלל בסגל הנבחרת הצעירה בפעם השנייה ברציפות, חלוץ צ'לסי קיבל שחרור, תמוז לא אסף את תעודת המעבר ולא זומן

חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, לא ימריא עם הנבחרת הצעירה לבולגריה, שם תתמודד מול המקבילה המקומית במשחק ידידות ביום רביעי הקרוב. זאת מאחר ואתמול (חמישי) היה היום האחרון בו יכול היה תמוז לקחת את תעודת המעבר הממתינה לו מזה מספר שבועות במנהל האוכלוסין, והוא לא עשה זאת.

המשחק בשבוע הבא לא יהיה הראשון ממנו נעדר החלוץ בשל סאגת האזרחות המתמשכת, שכן גם במשחקי הידידות של הנבחרת הצעירה והבוגרת מול אוקראינה לא נטל תמוז חלק מאותה סיבה. בהתאחדות הביעו תקווה כי תמוז יסדיר את העניין עד למפגש של הנבחרת הבוגרת עם אנגליה בסוף החודש, במטרה שיוכל לעמוד לרשותו של דרור קשטן במשחק.

בינתיים, למאמן הצעירה גיא לוי יש לא מעט בעיות לקראת בולגריה, מאחר פרט לתמוז ייעדרו מהנסיעה גם שחקני מכבי חיפה - ליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, תום אלמדון, דקל קינן ומאור מליקסון, שיתכוננו יחד עם קבוצתם למשחק שמינית גמר גביע אופ"א מול אספניול.

בנוסף, גם שלושת שחקני מכבי ת"א, - יובל שפונגין, עומר פרץ ושירן ייני, פצועים ולא הוזמנו. לעומתם, הפצוע הנוסף של הצהובים ליאור ז'אן, שעורך אימונים אישיים בקרית שלום, זומן ובנבחרת מקווים כי עד למשחק הוא יהיה כשיר לחלוטין.

חלוץ צ'לסי, בן סהר, ישחק הפעם עם הצעירים של גיא לוי לאחר שקיבל שחרור מקבוצתו האנגלית על אף שלא מדובר בתאריך רשמי של אופ"א. תום מנשרוב, קשר הפועל פ"ת, רשם זימון בכורה.

מי ששוב לא הוזמן הוא קשר בני יהודה, קובי דג'אני. בפעם הקודמת בה לא הוזמן דג'אני צצו שטענו כי אי הזימון נובע מסכסוך בין גיא לוי להנהלת בני יהודה. הקשר, שלאחרונה ממעט לשחק גם בקבוצתו, לא הוזמן על ידי לוי גם למחנה האימון הקודם. כמותו, גם איתי שכטר, שדווקא בולט בליגה, לא נכלל בסגל של לוי מאז מסעה של הנבחרת לקפריסין.

סגל הנבחרת הצעירה לבולגריה

שוערים: יוסי שקל (מכבי הרצליה), אוהד לויטה (הפועל כפ"ס).

הגנה: דני בונדר, רמי דואני (הפועל ת"א), נאור פסר (מכבי פ"ת), שי מימון (מכבי הרצליה), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית (מכבי ת"א), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: ליאור ז`אן (מכבי ת"א), עידן סרור, תום מנשרוב (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), גילי ורמוט (הפועל ת"א), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (בית"ר ירושלים).

התקפה: עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), רועי דיין (מכבי ת"א), בן סהר (צ`לסי).

עדכון ראשון: 1.3.07 20:28
עדכון אחרון: 2.3.07 11:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully