וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה שחקן השנה באפריקה

1.3.2007 / 23:31

כוכב צ'לסי וחוף השנהב גבר בדוחק על זוכה שלוש השנים האחרונות סמואל אטו. מיקאל אסיין, כמו בשנה שעברה, סיים שלישי

חלוץ צ'לסי וחוף השנהב דידייה דרוגבה זכה הערב (חמישי) בתואר היוקרתי של שחקן השנה באפריקה, כשקיבל 79 קולות ממאמני היבשת השחורה, לעומת 74 של סמואל אטו, שפיספס הזדמנות לרשום שיא של ארבע זכיות רצופות.

דרוגבה בן ה-28 קיבל את הכבוד בפעם הראשונה בקריירה, בעקבות ההעפלה שלו עם נבחרתו לגמר אליפות אפריקה, שם הפסיד למארחת מצרים בפנדלים; בזכות ההעפלה למונדיאל; ובזכות הזכייה עם צ'לסי באליפות הפרמיירליג; ומבול השערים במפעלים האירופאיים. חברו לצ'לסי, מיקאל אסיין, סיים במקום השלישי (36 קולות) זו השנה השנייה ברציפות.

במשאל השתתפו 53 המאמנים הלאומיים באפריקה, כשכל בחירה ראשונה מזכה שחקן בשלוש נקודות, שנייה בשתי נקודות ושלישית בנקודה אחת בלבד. בעונה שעברה אטו נבחר בפער של שני קולות בלבד, במירוץ הצמוד ביותר ב-36 שנות ההיסטוריה של הפרס.

במקרה, ימים ספורים לפני היוודע דבר הזכייה הבקיע דרוגבה צמד שהעניק לצ'לסי את גביע הליגה, ב-1:2 על ארסנל בקרדיף. הוא הבקיע באנגליה 28 שערים העונה בכל המפעלים. לפני שנחת בסטמפורד ברידג' ב-2004 הוא שיחק בלה מאן, גאנגאן ומארסיי. אטו, שהחמיץ 5 חודשים בגלל פציעה, סייע לברצלונה לזכות באליפות ובליגת האלופות. הוא היה מלך שערי הלה ליגה, והבקיע בגמר הצ'מפיונס מול ארסנל. את אליפות אפריקה הוא סיים כמבקיע המוביל. אסיין היה השחקן הטוב ביותר של גאנה, שהגיע לשמינית גמר גביע העולם בגרמניה.

בפרסים אחרים: המגן הניגרי של מארסיי טאייה טאייוו נבחר לכדורגלן הצעיר הטוב ביותר, גאנה נבחרה לנבחרת השנה, אל אהלי הוא מועדון השנה, ומאמנה הפורטוגלי מנואל ז'וזה מאמן העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully