וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אם אני הבעיה, אין בעיה"

למרות הניצחון 70:74, נוון ספאחיה ירד לחדר ההלבשה בליווי שריקות בוז וקריאות להתפטר והוסיף: "הכל בידי ההנהלה". בין לבין העביר ביקורת על שחקניו

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

תוגת הניצחון

למרות הניצחון 70:74 על פו אורטז, נוון ספאחיה היה מוכן הפעם לביקורות על המשחק הנוראי של קבוצתו, שכמעט והפסידה לאחת הקבוצות החלשות במפעל. מי לא ביקר אותו? הפרשנים, הכתבים ובעיקר האוהדים, שקראו לעברו להתפטר.

קצת אחרי שהפנים את הקריאות המעליבות, שאפילו גרמו לו לבקש להפסיק את הראיון בערוץ 1, אמר המאמן במסיבת העיתונאים: "אם אני הבעיה, אז אין בעיה והדבר בידיים של ההנהלה. זה כדורסל לא מקובל, השחקנים צריכים להבין את זה. בתחילת העונה הקבוצה שיחקה כדורסל טוב של מאה נקודות אבל היום הסיפור שונה לגמרי".

לאחר מכן התפנה ספאחיה להעביר ביקורות על שחקניו, ובמקביל להגן על עצמו. "לפעמים צריך לעבור תקופות כאלה, אבל עבורנו זה יותר מדי. אין הסבר למה שגוראן ירטין עשה היום על המגרש. אני יודע איזה כדורסל הוא יכול לשחק. אבל כשאתה משחק עבור מכבי זו סיטואציה שונה. ברגע שאתה לובש את החולצה של מכבי יש עליך אחריות שונה. הסכמנו במחצית שלא נשחק שוב בפוסט אפ על ניקולה, ובסוף עשינו בדיוק ההפך.

"אולי אני טועה ולזה הקבוצה מסוגלת? אני טועה כל העונה. אולי גם עכשיו. אבל אני מאמן 22 שנים ואני יודע לזהות מה טוב ומה רע. אני יודע שאימון זה לא משחק, אבל בכל הקריירה שלי לא ראיתי הבדל כל כך גדול בין אימונים למשחקים. אמרתי עכשיו לשחקנים בחדר ההלבשה - 'אוקיי, ניצחנו את המשחק, אבל אי אפשר להמשיך ככה'".

המאמן טען כי הניצחון הוא העיקר, אך הביע מורת רוח מהדרך בה הושג. "ניצחנו את המשחק ואנחנו שמחים על כך, אבל אנחנו לא שמחים מאיך שניצחנו. נכון, זה לא הכדורסל שלי, זה לא הכדורסל של מכבי תל אביב וזה לא הגיע לאוהדים. אני מבין את האוהדים באולם, הם ראו את הקבוצה הכי טובה אולי בעשרים השנים האחרונות, אבל תאמינו לי, זה לא קל. אני יודע שאין לנו את האיכות של הקבוצה בעבר, אבל אנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב הרבה יותר ממה שהראנו היום. ההנהלה יודעת מה אני עושה, הם יודעים איך הקבוצה נראית באימונים. הם הרבה שנים עם מכבי והם יודעים לזהות מה טוב ומה לא טוב. אף פעם לא הגנו עלי ואף פעם לא דרשתי הגנה. אני זה אני".

וויל ביינום יצא להגנתו של ירטין, והחזיר ביקורת על הקהל. "גוראן נתן הרבה דברים טובים למכבי", אמר הגארד המצוי תמידית בעין הסערה. "היה לו משחק לא טוב וכבר הקהל קופץ עליו ושוכח את כל מה שהוא עשה. זה מאוד פוגע. אישית, אני מנסה להתנתק מהקהל. כשאתה במומנטום שלילי הם יכולים לשרוק בוז וזה מרסק אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully