וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר בחצי הגמר בדובאי, נדאל הודח

1.3.2007 / 21:58

המדורג מספר 1 התקשה מול דיוקוביץ', אבל ניצח ב-3 מערכות. נדאל הפסיד 7:6, 6:3 ליוז'ני. הנין גברה על שנידר ועלתה לחצי גמר דוחא

רוג'ר פדרר, הטניסאי המדורג 1 בעולם, השיג הערב (חמישי) את ניצחונו ה-39 ברציפות. זה קרה ברבע גמר טורניר דובאי (על סך פרסים של 1.5 מיליון דולר), כשהשוויצרי ניצח את הסרבי העיקש, שאף לקח לו מערכה אחת והציל כמה נקודות משחק, נובאק דיוקוביץ', 3:6, 7:6, 3:6. פדרר יתמודד בחצי הגמר מול טומי האס הגרמני (9 בעולם), שניצח את אוליבייה רושו הבלגי 0:6, 2:6. זה יהיה המפגש העשירי בין פדרר להאס, כאשר פדרר מוביל 2:7 במאזן הפנימי בינהם.

בדובאי שבאיחוד האמירויות כולם ציפו לגמר בין פדרר לרפאל נדאל, המדורג 2 בטורניר, אבל למיכאיל יוז'ני היו תוכנית אחרות. הרוסי, שזכה בטורניר רוטרדם ומציג יכולת מצוינת לאחרונה, ניצח את הספרדי 6:7, 3:6. זה המשך הקשיים של נדאל, שבקושי הגיע לרבע הגמר אחרי מותחן מול בגדאטיס.

יוז'ני יתמודד בחצי הגמר השני מול רובין סודרלינג. לאחר שהשבדי גבר ברבע הגמר על פבריס סנטורו הצרפתי 1:6, 7:6, 0:6.

הנטוחובה ניצחה את הינגיס ברבע הגמר בדוחא

בטורניר דוחא שמתקיים לא רחוק מדובאי, אצל השכנה קטאר, התקיימו הערב משחקי רבע הגמר (על סך פרסים של 1.34 מיליון דולר).

המשחק המרכזי הפגיש בין דניאלה הנטוחובה למרטינה הינגיס, כשהפעם ידה של הסלובקית הייתה על העליונה. הנטוחובה הפסידה במערכה הראשונה 6:1, אבל ניצחה בשתיים הבאות 4:6, 4:6. הנטוחובה תתמודד בחצי הגמר מול סבטלנה קוזנצובה הרוסיה (2 בטורניר), שניצחה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה 3:6, 4:6.

ז'סטין הנין (1 בטורניר) התקשתה מול פטי שנידר, אבל בסופו של דבר מצאה את עצמה בחצי אחרי 6:3, 4:6, 5:7. הנין תפגוש את ילנה ינקוביץ' הסרבית (4 בטורניר), שעלתה גם היא לחצי הגמר, אחרי ניצחון על קתרינה בונדרנקו האוקראינית 3:6, 3:6. ינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully