וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-הפועל ת"א: הקרב על אירופה

רומן רוזנבלט ולי בוץ

2.3.2007 / 13:02

בנתניה לא מתביישים לחשוב על ניצחון מול האדומים במטרה להתקרב למקומות מהם מגיעים לאירופה. טועמה רוצה אליפות, אבוקסיס לא בסגל

אחרי שלא הצליחה להחזיק ביתרון במשחק הקודם מול הפועל תל אביב לפני מספר שבועות, וסיימה ב-1:1, תנסה מכבי נתניה לקחת את 3 הנקודות בשבת הקרובה בקרב הצמרת בין שתי הקבוצות. בנתניה יודעים שפתיחה חיובית לסיבוב השלישי והעובדה כי שלושה מארבעת המשחקים הראשונים בסיבוב יהיו בקופסא עשויה להביא את הקבוצה למצב שבו תוכל להתמודד באופן ממשי על מקום שיוביל לאירופה.

אתמול (חמישי) ערך מאמן הקבוצה ראובן עטר את אסיפת הווידאו הקבועה, כשהקרין לשחקניו קטעים מהמשחק מול הרצליה וציין את הליקויים והדברים הטובים שהיו בו. היום נערך האימון המסכם. בהרכב לא צפויים שינוים רבים מלבד חזרתו של מזואה אנסומבו לקישור האחורי. אמיר טגה, שנח ביומיים האחרונים, חזר להתאמן וצפוי לפתוח בשבת. לעומתו, הרומני זנו בונדאה, שנמצא בכושר מצוין בשבועות האחרונים, לא התאמן זה היום השלישי ברציפות והוא ייעדר מהסגל.

בונדאה אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה משחק מאוד חשוב, מדבור באחת הקבוצות שמתמודדות מולנו בצמרת. נקווה שנשחק היטב ונוכל להמשיך להתקדם בהתאם למטרות שלנו. לא צריך לדבר יותר מדי, אלא לעשות. במשחק הקודם היה תיקו למרות שהיינו טובים יותר, אבל כל משחק הוא שונה מקודמו. היתרון שלנו הוא שהמשחק בבית, ואם הקהל יגיע ויתמוך בנו כמו במשחקי הבית האחרונים - אני מאמין שננצח".

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, תמיר כהן (אופיר חיים), איתי שכטר; סאנד אובודו אוקוצ'ה, מוסא סאנוגו

טועמה: "אנחנו חושבים ורוצים אליפות"

שחקני הפועל ת"א רוצים לפתוח את הסיבוב השלישי ברגל ימין עם נצחון חוץ בקופסא על מכבי נתניה בשבת (19:20). האדומים יודעים כי זה לא יהיה פשוט, אך אחרי ההדחה הצורמת מאירופה לא מתביישים להגיד בקול כי המטרה היא אחת – תואר.

"אנחנו רוצים וחושבים אליפות", הבהיר סלים טועמה לפני אימון הקבוצה אתמול (חמישי). "הגרלת הסיבוב השלישי שנוצרה בעקבות המיקום שלנו היא קשה, אבל צריך להסתכל על כך שיוצאים לדרך חדשה ולפעמים כשקשה, אז הסוף מתוק והדבר הכי מתוק זה אליפות". הקשר התייחס בכמה מילים גם להדחה מאירופה: "זה נגמר ושמנו הכל מאחורינו. כל מה שהיה נגמר ומת ואנחנו רוצים להגיע לשם מחדש. מי יודע אולי הפעם תהיה אפשרות שנשתתף בשנה הבאה באירופה דרך ליגת האלופות".

אבל אליפות, יודע גם טועמה, עוברת דרך המגרש הלא כל כך סימפטי בנתניה: "לא קל לשחק בנתניה וזה בלשון המעטה. עם זאת, אני מקווה שנבוא מוכנים ונצליח להיות מפוקסים ולצאת עם נקודות, למרות שאנו יודעים מה הקושי של המגרש והקבוצה. אנחנו לא הכי מאושרים לשחק בנתניה אבל ככה נקבע בסדר המשחקים ואני לא אוהב שבוכים על חלב שנשפך. נתעלה וצריך להתחיל סיבוב חדש ומצוין דרך המגרש הזה".

גליל בן שאנן, מאור פרץ, שי אבוטבול, וולינגטון דה אוליביירה ועמאר מנצור, ששיחקו יותר ממחצית בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, ערכו אימון שחרור קל בלבד ביום חמישי וביום שישי כבר התאמנו כרגיל. איבן יוליץ', שנפצע בקרסול בטדי, לא נטל חלק באימונים, אך בקבוצה היו מעודדים ממצבו כיוון שבבדיקות שעבר התברר כי פציעתו פחות חמורה משחשבו.

כזכור, בגביע הטוטו עיקם החלוץ את הקרסול והוחלף כבר בדקה ה-29 לאחר שסבל מכאבים ומנפיחות באזור. תחילה חששו בקבוצה כי מדובר בנקע, דבר שישבית את יוליץ' לתקופה של שבוע בערך, אך כל הצילומים יצאו תקינים והחלוץ יוכל לחזור לאימונים תוך יומיים – שלושה. עם זאת, יוליץ' צפוי להיעדר מהמשחק מול נתניה.

לקראת שבת מתלבט ניר לוין האם להחזיר להרכב את ברוך דגו, שחזר לאימונים לאחר שהחלים מאבעבועות רוח. כרגע נראה שדגו יועדף על פניו של לוסיאנו דה ברונו, למרות שזה הציג יכולת לא רעה לאחרונה. מי שיחזור להרכב בודאות הוא סלים טועמה, שריצה עונש הרחקה בעקבות צהובים ביום שני. מי שיירד לספסל בשל חזרתו של טועמה הוא גילי ורמוט. יוסי אבוקסיס לא ייכלל בסגל למשחק לאחר שביקש מניר לוין מנוחה.

לוסיאנו דה ברונו, שחוזהו בקבוצה מסתיים בסיום הקבוצה הנוכחית, מחזיק במספר הצעות בקבוצות מחו"ל, ובמידה ובהפועל לא יאריכו את חוזהו, הוא ישקול לממש אחת מהן. בסביבתו של השחקן מדגישים שהוא רוצה להישאר בוולפסון עונה נוספת, ולכן כרגע אינו מתעסק בהצעות האחרות. עם זאת, בהפועל טרם פנו לשחקן על העונה הבאה.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אטנבי, ואליד באדיר, שי אבוטבול, סלים טועמה, ברוך דגו (לוסיאנו דה ברונו), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

עדכון ראשון: 1.3.07 19:34
עדכון אחרון: 2.3.07 13:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully