וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל פ"ת: שומרי מסורת

2.3.2007 / 12:56

יוסי שבחון יפתח בהרכב הצהובים, שלא הפסידו 17 משחקים רצופים. רק ניצחון ישכיח מהכחולים את השבוע הסוער שעבר עליהם

כמו לפני כל משחק בארבעה חודשים האחרונים, גם הערב (חמישי) יפקדו שחקני מכבי ת"א את מסעדתו של הקפטן אבי נמני, וזאת במטרה לפתוח את הסיבוב השלישי עם עוד ניצחון על הפועל פ"ת (שבת, 17:05), בדרך לתואר האליפות הנכסף.

17 מחזורים לא הפסידו חניכיו של אלי כהן ואף אחד מהם לא רוצה לפתוח את הסיבוב המכריע של העונה ללא נקודות. "אם זה קשור למסורת או לא", אומרים השחקנים, "אנחנו לא ממש יודעים, אבל כל עוד זה עובד אף אחד לא שואל שאלות". שחקן אחר הסביר: "מאז שהתחלנו ללכת לשם לא הפסדנו. אולי זה הביחד, אולי זו אמונה תפלה ואולי יש משהו בתבלינים של האוכל שגורם לנו להיות בלתי מנוצחים".

מכבי תחסר בשבת את מילאן מרטינוביץ' המוצהב, שאת מקומו במרכז ההגנה ימלא מושיקו מישאלוב. תפקודו של מישאלוב בהגנה יסלול את דרכו של יוסי שבחון בחזרה להרכב, כשג'ובאני רוסו ודיאן איליץ' יאיישו את הקישור האחורי. בהתקפה, מיליאן מרדקוביץ' ימשיך לקבל את הקרדיט באגף הימני של הקישור, בעוד שמשה ביטון ימשיך לשחק לבדו בחוד.

גם השבוע ייחסר אלי כהן את ארבעת הפצועים - יובל שפונגין, שירן ייני, ליאור ז'אן ועומר פרץ. השניים האחרונים ממשיכים לערוך אימונים אישיים ולא צפויים להיכלל בסגל המשחק, בעוד ששפונגין וייני התאמנו באופן חלקי עם הקבוצה, ובהמשך נטשו לטובת עבודה אישית עם מאמן הכושר.

המשא ומתן של מכבי ת"א עם רשת המסעדות "בורגוס", לגבי חוזה אימוץ הקבוצה להמשך העונה הנוכחית והעונה הבאה, תקוע. ממכבי ת"א נמסר כי הקבוצה מבקשת על עונה שלמה 200 אלף דולרים חסות לספונסר על גב חולצות השחקנים. מול רשת המסעדות נוצרו פערים כספיים מאחר ואלה לא מוכנים לשלם את הסכום המדובר, למרות שמדובר על תקופת זמן ארוכה יותר מעונה אחת. בכל מקרה, במכבי עדיין מחכים לתשובה סופית מ"בורגוס".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, קובי מוסא, אבי יחיאל, מושיקו מישאלוב, אורי שטרית, דיאן איליץ', ג'ובאני רוסו, אבי נמני, יוסי שבחון, מיליאן מרדקוביץ', משה ביטון.

"אם האוהדים קיללו את לחמן, זה גם בגללנו"

"רק ניצחון ישפר את מצב הקבוצה. נבוא בשבת כדי לנצח ולהרים את המועדון", אמר קשר הפועל פ"ת יניב לוזון, לקראת משחק החוץ מול מכבי ת"א (שבת, 17:05) בשיפוטו של אלון יפת. אחרי השבוע הסוער שעבר על אם המושבות, ינסו הכחולים לפתוח ברגל ימין את משחקי הסיבוב השני, מול הקבוצה לה הפסידו בשבת האחרונה (1:0).

שחקני הקבוצה שחשו מקרוב את זעם האוהדים כלפי אייל לחמן, באימון שפוצץ באמצע השבוע, מנסים להתרכז במשימה שלפניהם. עם זאת, לוזון יודע שמוקד הזעם הופנה כלפי מאמנו, אבל ישנה בקבוצה תחושת אחריות קולקטיבית: "אנחנו השחקנים מתעסקים בצד המקצועי, אבל אם קיללו את אייל זה גם בגללנו, ואנחנו כקבוצה אחת לוקחים אחריות".

ביום רביעי קבעה וועדת המשמעת של ההתאחדות כי קשר הקבוצה עידן סרור יורחק מארבעה משחקים בפועל, בשל התחצפותו לשופט שי שטרית במהלך משחק גביע הטוטו מול הכח עמידר ר"ג. סרור, שהורחק באותו ארוע וכבר ישב שני משחקים בחוץ, ייעדר משני משחקיה הקרוב מול מכבי ת"א ובשבת הבאה נגד בני יהודה.

בפתח תקוה זעמו על החלטת ההתאחדות, וגורם בכיר במועדון התבטא נגד ההחלטה: "זה לא יאומן. הפועל פ"ת פנתה להתאחדות וביקשה לשתף פעולה כאשר השחקן עבר את העבירה. ההתאחדות לא שעתה לפנייתנו וזה גם אחרי שסרור ריצה את עונש ההרחקה. אנחנו לא בטוחים שקבוצה אחרת היתה עוברת מסכת השפלות כזו".

מלבד סרור, יחסרו הכחולים מעוז סמיה המורחק ואת הפצועים סעיד מקאסי, ברק ויסוקר ואחמד קסום. וכך, בהרכב מעט חסר, תנסה הפועל פ"ת לגרום להפסדה הראשון של מכבי ת"א מזה 17 מחזורים, ותתפלל להפסדים של יריבותיה לתחתית, כדי לצמצם את המרחק מהקו האדום.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי, מהרן אבו ריא; יניב לוזון, אברימה סילה, צ'קה גאדיאגה, רמי עמאר; שמעון אבו חצירא, קונסטנט קיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully