וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה-הכח: רוני לוי לא חושב שהאלופה פייבוריטית

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

2.3.2007 / 12:49

מאמן הירוקים מנסה להחזיר את שחקניו לקרקע. 1,000 כרטיסים נוספים לאוהדי חיפה למשחק נגד אספניול. קימוטו וגולן הפצועים ייעדרו אצל הסגולים

מכבי חיפה חזרה היום (חמישי) להתאמן לקראת המשחק מול הכח רמת גן בשת הקרובה. אמש (רביעי) סיימו הירוקים ב-1:1 מול מכבי תל אביב במשחק לפרוטוקול במסרת גביע הטוטו.

מאור מליקסון עדיין סובל מהפציעה הטורדנית בכף רגלו, וצפוי להיעדר גם בשבת. אדורם קייסי, שמתאושש אט אט מהפציעה החוזרת ונשנית שלו, לא צפוי אף הוא לחזור לסגל, בין היתר בשל היכולת הטובה של חיים מגרלשווילי. חוזהו של חיים מגרלשווילי לעונה הנוכחית שודרג היום, ויעמוד על כ-110 אלף דולר, בהתאם להבטחת הנהלת הקבוצה עוד בתחילת העונה. בחוזה הוכנס גם סעיף יציאה לקבוצה מחו"ל שתהיה מעוניינת בשירותיו. בקיץ, תשב הנהלת הקבוצה עם המגן שחתום במועדון לשנתיים נוספות, ותדון עימו על שידרוג השכר העתידי.

רביד גזל קיבל מכה ברגלו במהלך האימון ונטש אותו. יניב קטן חזר לראשונה להתאמן עם הקבוצה, אך הסיכוי שישחק בשבת נמוך, כדי לא לסכן את העין הפגועה לקראת המשחק מול אספניול. החולים שהיו במהלך השבועיים האחרונים צפויים לחזור לסגל, כשגם עבאס סואן עשוי לשוב למרכז השדה.

מאמן הקבוצה רוני לוי ניסה להסביר לשחקניו כמה חשובה התקופה הקרובה, ולהחזיר אותם לקרקע בכל הקשור לליגת העל. "מצפים לנו שבועיים סופר מתישים וקשים. הכח בשבת, בחמישי הבא אספניול, כעבור שלושה ימים בית"ר בטדי, ואז שוב אספניול בחוץ", אמר. "אל תצאו לבלות אפילו שמדובר בחג פורים. חובתכם לשמור על אורח חיים ספורטיביים למופת, להקפיד על תזונה נכונה ולהבין שגם בשבת מול הכח אנחנו לא מגיעים כפייבוריטים. שיחקנו מולם ארבע פעמים, פעמיים בליגה ופעמיים בגביע הטוטו - ולא הצלחנו לנצח, גם לא בקריית אליעזר".

בשורה משמחת לאוהדי הקבוצה. אוהדי אספניול ויתרו על 1,000 הכרטיסים הנוספים שהוקצו להם לשער 2 וכעת יופשרו הכרטיסים לטובת אוהדי חיפה.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ; חיים מגרלשווילי, דקל קינן, אלון חרזי, אייל משומר; חאבייר דירסאו, עבאס סואן (שאבייר אנדרסון), גוסטבו בוקולי, שלומי ארבייטמן; אלן מסודי, רוברטו קולאוטי

הכח לא באים להוציא תיקו

מסדר הפצועים של הכח התרחב שוב, כאשר פפי קימוטו נפצע בקרסול ביום שלישי ורק בשבוע הבא נדע כמה זמן ייעדר. תזכורת: משחקי המפתח להישרדות מול הפועל פ"ת ומכבי הרצליה ייערכו במחזורים 27-28, ב-7 ו-14 באפריל. גם מור גולן לא ישחק בשבת בחיפה בגלל פציעה ואימונים חלקיים. שלומי אדרי יחזור להתקפה כאשר במאזנו שער אחד בלבד העונה. מנור חסן החמיץ השבוע שני אימונים בגלל שפעת והוא בספק.

בקבוצה מתרכזים בליגה אבל יודעים שניצחון בחצי גמר גביע הטוטו על מכבי הרצליה שווה 800 אלף שקל (מצטברים) וזכייה 1.5 מיליון. הקבוצה עשויה לעלות ב-13 בחודש בהרכב מלא, בניגוד למנהג בשלב המוקדם המאמן אורי מלמיליאן לא מכחיש: "יש לנו שני משחקי ליגה עד אז כרגע אני מתרכז בהם
אחר כך נעשה מה שצריך מול הרצליה". מלמיליאן מתלבט בין ליאור ראובן למאור מרציאנו בעמדת המגן השמאלי. אם ראובן יוסט שמאלה, עשוי סביטי ליפניה לפתוח כמגן ימני.

הקשר אבי תקוה: "מכבי חיפה בקרית אליעזר זה לא דבר קל, אבל הוצאנו מולה כבר ארבע נקודות העונה. נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור עם משהו. המטרה היא להוציא את המקסימום בהתאם להתפתחויות, ולכן אני לא מסתפק מראש בתיקו".

הרכב משוער: מרשל אודה (ישראל פילוסוף): ליאור ראובן, איציק כהן, סביטי ליפניה, מאור מרציאנו: אדריאן גמאן, דן רומן, אבי תקוה, דודי ליברמן, יוסי רוזן: שלומי אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully