וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם ג'ילארדינו על הכוונת של יובנטוס

1.3.2007 / 17:05

אחרי שהביאנקונרי הצהירה שהיא מעוניינת בלוקה טוני ומירוסלב קלוזה, גם החלוץ האיטלקי מועמד להצטרף בקיץ ולהחליף את דויד טרזגה

אחרי שנקשר שמה ברכישת החלוצים לוקה טוני ומירוסלאב קלוזה, יובנטוס מצהירה כי ברצונה לרכוש בקיץ הקרוב את חלוץ מילאן ונבחרת איטליה, אלברטו ג'ילארדינו. בואו של רונאלדו לסן סירו עירער עוד יותר את מעמדו של ג'ילארדינו, שגם בשנתו השנייה במילאנלו אינו מככב במדי הרוסונרי. החלוץ האיטלקי, שהצהיר בעבר כי מילדותו אהד את הגברת הזקנה, עשוי להלחיף את דויד טרזגה בחוד הביאנקונרי.

המשא ומתן בין שתי היריבות הגדולות, מילאן ויובנטוס, עשוי להתפתח גם מעבר לעיסקה זו. שוער מילאן דידה מסיים בתום העונה את חוזהו בקבוצה, וישנה אפשרות שגם שמו של ג'יאנלואיג'י בופון יעלה במהלך השיחות.

"יותר חשוב מי נמצא כאן עכשיו, מאשר מי יבוא בעתיד", העיר מגן יובה פדריקו בלזארטי, שלא אוהב את חרושת השמועות הנוכחית, "זה לא כל כך מהנה לשמוע שמות רבים כל כך של שחקנים שעשויים לבוא, במיוחד לאלה שנשארו כדי לתת הכל כדי שהגברת הזקנה תחזור לסרייה A". כאילו כדי להרגיז את בלזארטי עוד יותר, באיטליה פורסם שדידייה דשאן מעוניין לחזק את קבוצתו גם בקשרים דקו הפורטוגלי ופרנק ריברי הצרפתי.

* מה יהיה הסוף עם אדריאנו? החלוץ הברזילאי שסבל מבצורת שערים ארוכה בתחילת העונה, חזר לעצמו בהמשכה, והכעיס לפני כשבוע את ראשי אינטר כשחגג בצורה מופרזת לטעמם, את יום הולדתו ה-25, ממשיך לעשות כאב ראש למאמנו רוברטו מאנצ'יני. החלוץ נפצע במשחק הליגה נגד אודינזה ויחמיץ את משחק הליגה בקרוב מול ליבורנו. הברזילאי צפוי להיות כשיר למשחק הגומלין בליגת האלופות מול ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully