וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הרצליה: כמו אבן מתגלגלת

הלחץ גובר במלאבס: עם ארבע נקודות משבעת המשחקים האחרונים, שום דבר מלבד ניצחון על הרצליה החלשה לא יתקבל אצל הלוזונים

הנהלת מכבי פתח תקוה תציע במהלך השבועות הקרובים למגן קובי גנון להאריך את חוזהו בקבוצה. גנון, שנחשב לאחד השחקנים הדומיננטיים העונה בקבוצה, פתח 21 פעמים בהרכב, כבש שני שערים ובישל אחד. כעת, לאחר שחרורו של הבלם הברזילאי, מרסיו ג'ובאניני, גנון יהפוך לבורג מרכזי במרכז ההגנה של הקבוצה. היו"ר, משה זוארץ, אישר את הידיעה. "אנחנו אכן מעוניינים להאריך את החוזה של המגן והסיכויים לכך גבוהים", הוא אמר.

הנטייה היא להחתים את גנון ליותר משנה אחת. בקבוצה לא חוששים מגילו המתקדם של המגן (30), ואף מדווחים כי הניסיון הרב שצברו בקבוצה הבלם מורד מגמאדוב (33) והמגן איסמעיל עמר (29) תורם למשחק ההגנה. הנטייה הראשונית היא להציע למגן חוזה לשנתיים, אך ספק אם גנון יסכים לכך.

בימים הקרובים תיפגש הנהלת הקבוצה עם המאמן, גיא לוזון, במטרה לדון בנושא הארכת חוזהו בקבוצה. נכון לשלב זה, לא ברור האם השיחות יובילו לשלב כריתת חוזה. נראה כי העובדה שהמאמן ספג קריאות גנאי מהקהל במחזורים האחרונים, תרמה להחלטה להודיע על תחילת השיחות.

לקראת המשחק הביתי מול הרצליה (מוצ"ש, 19:00), נראה כי גנון יתופקד כבלם לצדו של ניצן דמארי הצעיר, ולצד המגנים נאור פסר ואסמעיל עמר. עם זאת, גנון מעט חולה, וייתכן כי מי שיתפוס את מקומו בהגנה יהיה הקשר האחורי סולי צמח. שחקנים בקבוצה טוענים שדמארי חש בחוסר שביעות רצון מבחינה מקצועית בתקופה האחרונה, זאת לאחר שבהוראת גיא לוזון הוא ירד להתאמן עם קבוצת הנוער. הקשר בלסינג קאקו יפתח בהרכב לאחר שנעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב עקב הרחקה.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, קובי גנון (סולי צמח), ניצן דמארי, נאור פסר; סולי צמח (דודי אונגר), בלסינג קאקו, לירן כהן, מוחמד דיאלו; עומר גולן, דובב גבאי (פטריק סופו).

הרצליה מגייסת את האוהדים

מכבי הרצליה תפתח גם את הסיבוב השלישי של העונה כשהיא נאבקת להישאר בליגה הבכירה לעוד עונה. הקבוצה שנמצאת בתקופה לא טובה, כפי שהודו הן שחקנים בקבוצה והן גורמים בהנהלת הקבוצה, תצא למשחק החוץ מול מכבי פתח תקוה (שבת, 19:00) עם גיבנת של שלושה הפסדים ברצף. הקבוצה תקיים ביום שישי את האימון המסכם, כשעדן בן בסט וארז אליאב הפצועים ימשיכו להיעדר גם השבוע. הקפטן אייל טרטצקי צפוי לפתוח בשבת, לאחר שסופסל בשבוע שעבר מול מכבי נתניה.

אוהדי הקבוצה בשיתוף עם ההנהלה ינסו לסייע לשחקנים בעידוד, כשבמועדון הוחלט על מבצע לקראת פתח תקוה. שני אוטובוסים של אוהדים (עבור כ-100 אוהדים סה"כ) ייצאו לאורווה בסיבסוד הנהלת הרצליה. ההסעה וכרטיס הכניסה למשחק יעלו בסה"כ 30 שקלים. עדיפות תינתן לבעלי מנויים. היום (חמישי) התקיימה הגרלה משחקי חצי הגמר גביע הטוטו, כשמכבי הרצליה הוגרלה מול הכח רמת גן, מה שמשאיר סיכוי סביר לחניכיו של פרדי דוד להעפיל לגמר המפעל.

הרכב משוער: סקוט היגיניס; איתן עזריה, יה יה פטי, חיים מלכה, רגב וולק (אייל טרטצקי); דהייו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי; איגור מוסטרליץ' (שלומי טולדו), יאניק קאמינן.

עדכון ראשון: 15:54, 01/03/07
עדכון אחרון: 19:00, 01/03/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully