וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הבלייזרס התפטר

1.3.2007 / 18:27

לאחר שלא קיבל הארכת חוזה. וויד צפוי לדחות את הניתוח בכתפו לקיץ, ולחזור לשחק. ליווינגסטון עשוי להיעדר חצי שנה במקום שנה

דווין וויד עשוי לחזור לשחק כבר העונה. הדילמה של וויד היא אם לעבור ניתוח בכתפו הפצועה, שמשמעותו סיום העונה, או החלמה זמנית שתדחה את הניתוח לקיץ ותאפשר לו לשוב בסוף מרץ למאבקים על הכרטיס לפלייאוף. כרגע נראה שהשחקן יבחר באפשרות השניה.

"ברור שאתה חושב כל הזמן על 'מה יקרה אם'", אמר וויד, "אבל כשזה קשור להחלטה לחזור לשחק, כל ה'מה אם' זז הצידה. אתה פשוט צריך ללכת עם ההחלטה הזו. כן, ברור שזה ניתוח בסוף, אבל אני חושב שאפשר להתאושש מהפציעה ולחזור בעונה הזו, ולאחר מכן לעבור את הניתוח".

בינתיים לא, רג'י, לא תודה, שיקגו

רג'י מילר הוזכר כמועמד לאייש את משבצת השחקן הותיק בדאלאס, במה שנראה כמהלך שמערב בין גימיק לצורך בניסיון שיביא את הקבוצה לאליפות. אבל מאמן המאבריקס, אייברי ג'ונסון, שלל את האופציה שהגארד מאינדיאנה יחבור לקבוצתו.

"רג'י מילר לא יצטרף בינתיים. יש לנו כמה נקודות שאנחנו חושבים לשפר, אבל לא החלטנו מהן עד כה", אמר ג'ונסון. "אם לא נמצא משהו שמתאים בשבילנו, נפנה לשוק השחקנים הותיקים".

שחקנים ותיקים אחרים שנמצאים בחוץ הם טוני קוקוץ' ואנטוניו דייויס, שביחד מגיעים לגיל 800. קוקוץ', שבילה את מרבית הקריירה בשיקגו, ודייויס, ששיחק שם שנתיים, הוזכרו כמועמדים להחליף את אנדרס נוצ'יוני, הפורוורד הארגנטינאי הפצוע ברגלו. ואולם שניהם אמרו כי פרשו מכדורסל ולא יהיו זמינים. אירוניה, כי בתחילת העונה קוקוץ' התחנן ששיקגו תיקח אותו אבל הבולס לא הביעו עניין.

ג'נרל מנג'ר של פורטלנד התפטר


הנשיא והג'נרל מנג'ר של פורטלנד, סטיב פטרסון, התפטר אמש (חמישי) אחרי שהבעלים פול אלן סירב להאריך את חוזהו. פטרסון היה אחראי על כמה מהלכים חיוביים, כמו הטריידים הרבים בקיץ והבחירה בברנדון רוי וסרחיו רודריגז, אבל מצד שני היווה זכר לימים פחות טובים של המועדון, ולא הצליח למצוא קבוצה לג'מאל מגלור.

טוד לייווקה, המנכ"ל של הסיאטל סיהוקס, עוד מועדון בבעלותו של אלן, ממקימי מייקרוסופט, יהיה מחליפו הזמני.

"בנינו מועדון צעיר של שחקנים שמייצגים את הקהילה ורוצים לחיות כאן", אמר פטרסון. "במקום חבר'ה להם לא היו אותם ערכים כמו לקהילה ולא ייצגו אותה היטב". על כדורסל, כאמור, הוא לא דיבר. האוהדים של העיר הנחמדה בצפון-מערב ארה"ב, שהיו ידועים במשך שנים כמצוינים, התרחקו מהבלייזרס בשנים האחרונות על רקע מעצרים ושערוריות רבות.


חדשות נוספות

* קצת סיבות לאופטימיות עבור שון ליווינגסטון. "לא ראיתי פציעה כזו ב-24 שנים של עבודה", אמר רופא הקליפרס על שלוש הרצועות שנקרעו לליווינגסטון. "הוא רק בן 21, וראיתי אותו עובד במרץ בפציעות קודמות, אז אני מקווה שיחזור תוך 6 עד 8 חודשים. שוחחתי עם הרבה רופאים, ורובם המליצו לי לנתח הכל בבת אחת".

* סטיב פרנסיס, הגארד של ניו יורק ניקס, יטול חלק באימון הקבוצה לקראת המשחק הלילה (בין חמישי לשישי) מול גולדן סטייט. פרנסיס היה אמור לשוב בתחילת השבוע מפציעת ברך אך דחה את החזרה. לאחר שעבר בדיקת MRI נוספת הוא צפוי לעשות את הקאמבק.

* שון מריון, הפורוורד של פיניקס, נעדר ממשחק הקבוצה בפילדלפיה בגלל כאבים בידו. הפציעה התבררה כמשמעותית, כשהסאנס נוצחו 99:94 ולא השיגו את המטרה לנצח את כל משחקי החוץ שלהם במזרח העונה.

* בוסטון אירחה את הניקס הלילה וניצחה 94:102. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של דניס ג'ונסון, שמת בשבוע שעבר.

* ארגון השחקנים הביע את חששו שהאולסטאר בעונה הבאה לא יוכל להתקיים בניו אורלינס מסיבות בטחוניות, וטרייסי מקגריידי אמר שישקול לדלג על האירוע אם לא ירגיש בנוח מהסידורים הבטחוניים.

דיאון ווילפורד, 23, הנהג שניסה לדרוס את סטיבן ג'קסון מחוץ למועדון חשפנות באינדיניאפוליס נידון לשתי שנות מאסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully