וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבואה, אדביור וקולו טורה הורחקו משלושה משחקים

1.3.2007 / 22:07

הוגשו העונשים על ההתפרעות בסיום גמר גביע הליגה בין ארסנל לצ'לסי. ההתאחדות תעניש את ווסטהאם בהפחתת נקודות

הצרות בווסטהאם לא נגמרות. התקשורת באנגליה מפרסמת כי ההתאחדות המקומית עומדת להעניש את המועדון הלונדוני ולהוריד לה נקודות, וזאת בעקבות תהליך ההחתמה הלא חוקי של חאבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז בקבוצה.

ב-1997 מידלסברו הוענשה בהורדת שלוש נקודות על עבירה זהה, ומקורות בהתאחדות האנגלית מוסרים כי במקרה של ווסטהאם ההאשמות חמורות אפילו יותר. למרות דרישות חוזרות ונשנות, נמסר כי ווסטהאם עדיין לא הצליחה לספק להתאחדות את כל המסמכים שקשורים להעברה של צמד הארגנטינאים.

עוד אירוע שמתאר את ההיסטריה והלחץ בווסטהאם התרחש ביום שלישי, כשמעטפה עם אבקה לבנה נשלחה אל היו"ר מגנוסון. האיסלאנדי מיד הזעיק את המשטרה מחשש שמדובר באנתרקס, אך לאחר מכן התברר כי מדובר במלחי אמבטיה, שנשלחו ליו"ר על ידי אוהד מודאג, שביקש להרגיעו.

כמו כן, ה"סאן" פירסם כי אחרי ההפסד 4:0 לצ'רלטון התפתחה מהומה בחדר ההלבשה של הפטישים, שבמהלכה צעק המאמן אלן קרבישלי על אנטון פרדיננד ואמר לו כי אין לו עתיד במועדון. בנוסף, החלוץ הפצוע דין אשטון כנראה גמר את העונה. מה עוד?

התותחנים רועמים

מגן ארסנל עמנואל אבואה הורחק משלושה משחקים, אחרי שההתאחדות צפתה בקטעי הווידאו מגמר הגביע האנגלי מול צ'לסי (2:1), וקבעה שחבט בווין ברידג'.

קולו טורה ועמנואל אדבאיור הורחקו גם הם משלושה משחקים. השלושה ומיקל ג'ון אובי מצ'לסי הורחקו בסיום המשחק הסוער. אדבאיור גם יעמוד לדין על התנהגות לא הולמת אחרי שראה את האדום. מנג'ר התותחנים ארסן ונגר כינה את הקוון המשחק "שקרן", לאחר מעורבותו של שופט הקו בהרחקתו של אדביור.

"התגובה שלי אחרי האדום הגיעה כי פשוט רציתי להבין למה הוא הרחיק אותי", אמר אדבאיור. "אני לא חושב שעשיתי משהו לא בסדר".

הערעור של חלוץ ארסנל נדחה על ידי ההתאחדות האנגלית, והמנג'ר שלו הגיב לפרשה: "אני לא מסכים עם ההצהרה של הקוון, הוא שיקר. אדבאיור לא היכה אף אחד, ואם הקוון טוען כך, הוא פשוט משקר". הצרפתי טוען כי הקוון אמר לשופט שאדבאיור שלח אגרוף לכיוונו של פרנק למפארד, אולם הפרטים הללו לא נכללו בדו"ח השופט.

בהתאחדות זעמו על הדברים, וביקשו מוונגר הבהרות והסברים לגבי התבטאויותיו נלא קונבציונליות. למפארד, אולי במפתיע, תומך בגרסתו של אדבאיור ואמר כי הוא לא היכה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully