וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבאזר: בולטימור ניפתה את ג'מאל לואיס

1.3.2007 / 7:46

הרייבנס קיצצו את הרץ האחורי, אבל מתכננים להחתימו שוב. לאבי סמית האריך חוזה בשיקגו. בארי בונדס: "קיבלתי איומים על חיי"

פוטבול תחילה: בולטימור רייבנס ניפתה הבוקר (בין רביעי לחמישי) את הרץ האחורי ג'מאל לואיס, שחקן ההתקפה של 2003, משיקולי שכר. מנכ"ל הקבוצה, אוזי ניוסום, אמר כי הרייבנס עדיין מתכננים להחתים שוב את השחקן.

אחרי שחרורו של לואיס הרייבנס עומדים על שכר כולל של 98 מיליון דולר, 11 מיליון פחות מהתקרה. "היו שיחות טובות עם לואיס", אמר ניוסום. "ג'מאל עשה הבדל עצום עבורנו בשנים האחרונות. אנחנו מקווים שישוב".

מינסוטה אמרה שלום לקוורטרבק הותיק בראד ג'ונסון. ג'ונסון בן ה-37, אחרי 15 שנות פעילות ב-NFL, יחפש קבוצה אחרת, כשנכון לעכשיו שני הקוורטרבקים של הוייקינגס יהיו טרבאריס ג'קסון וברוקס בולינג'ר.

כך חולפת תהילת עולם: גם אריק מולדס, פעם אחד התופסים הטובים בליגה, שוחרר מקבוצתו, יוסטון טקסאנס. מולדס, 11 עונות בליגה, שבפאלו לא האריכה את חוזהו בעונה שעברה, לא עשה אימפקט ביוסטון וסיים עם טאצ'דאון אחד בלבד.

הסאגה בין שיקגו למאמן לאבי סמית הגיעה לקיצה. סמית חתם על הארכת חוזה לארבע שנים, ויאמן את הקבוצה עד 2011.

בייסבול: בארי בונדס טוען לאיומי רצח

בארי בונדס, הסלאגר השנוי במחלוקת של סן פרנסיסקו, טוען כי קיבל לאחרונה איומים ברצח. "לפעמים אני רחוק רק יריית אקדח ממשהו נורא שיכול לקרות. כשאפרוש אולי אוכל פעם לספר על החוויות הקשות שאני עובר".

גארי מת'יוס גו'ניור, ההחתמה הכי שערורייתית של החורף (50 מיליון דולר לחמש שנים באנהיים. אלוהים ישמור) חשוד בשימוש בסמים אסורים. "אין לי את כל הפרטים. כשיהיו - אגיב", אמר הסנטר-פילדר.

קורט שילינג זרק שני אינינגים חלקים ב-4:4 בין בוסטון למינסוטה באימוני האביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully