וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון, מסינה וצסק"א שוב על אותו פארקט

אריה ליבנת, "הארץ", בשיתוף

1.3.2007 / 9:51

אולימפיאקוס תארח את צסק"א מוסקבה במשחק הכי מסקרן של הטופ 16, פיני ינסה סוף סוף לנקום באיטלקי. בנטון יוצאת לסלוניקי

אולימפיאקוס תארח הערב (20:45) את צסק"א מוסקבה באחד המשחקים החזקים והחשובים של העונה האירופית, שיהיה משמעותי במאבק על המקום הראשון בבית 5.

אולימפיאקוס פתחה את הטופ 16 בניצחון חוץ על פרטיזן והפסידה בבדאלונה. צסק"א פתחה בשני ניצחונות ביתיים והפסידה העונה רק פעם אחת ביורוליג, במחזור השלישי באורתז, אבל הערב המשימה שלה תהיה קשה. היוונים בכושר מצוין, גם בהתקפה, ובמשחקים מסוימים גם בהגנה שתנסה לחקות את ההגנה המדהימה של צסק"א, שספגה 52.5 נקודות בממוצע בשני המשחקים הראשונים בטופ 16.

מעבר לחשיבות המשחק, מדובר גם במאבק יוקרתי בין פיני גרשון לאטורה מסינה ומפגש ראשון ביניהם מאז גמר היורוליג אשתקד. גרשון ינסה לנצח את יריבו האיטלקי אחרי שלושה הפסדים במפגשים ביניהם עד כה.

פרטיזן בלגרד - חובנטוד בדאלונה

במשחק נוסף בבית 5 תתארח חובנטוד אצל פרטיזן בלגרד. הסרבים פתחו את הטופ 16 עם שני הפסדים, וחייבים ניצחון הערב כדי להישאר בתמונת ההעפלה. הספרדים, לעומת זאת, רוצים להמשיך את המומנטום אחרי הניצחון על אולימפיאקוס, ולשפר עמדות בקרב על המקום השני. שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השנייה לאחר ששיחקו יחד בבית המוקדם, בו ניצחה חובנטוד פעמיים.

אריס סלוניקי - בנטון טרוויזו

בנטון טרוויזו, ללא ארזם לורבק שעבר לרומא, תגיע ליוון אחרי הניצחון הגדול על דינמו מוסקבה במסגרת בית 7. גם שתי הקבוצות האלה נפגשו בבית המוקדם, שבו שתיהן שמרו על הביתיות. היוונים עדיין מחפשים את הניצחון הראשון שלהם אי פעם בשלב הטופ-16, ויקוו להמשך הכושר הטוב של דמיטריס צלדאריס, שקפץ מממוצע של 2 נקודות למשחק ל-24 נקודות בשני משחקים, ולתמיכת הקהל הביתי והחם. בנטון ובלאט, לעומת זאת, יחפשו להתאושש מהשערורייה שמאפילה על המועדון בימים האחרונים, שבגינה התפטרה ההנהלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ברצלונה - אפס פילזן

ברצלונה (1:1) תקווה להתאושש בבית מול הטורקים בבית 6, אחרי שהפסידה בשבוע שעבר למוליכת הבית פנאתינאייקוס. אפס פילזן, לעומת זאת, נראית חסרת סיכוי לשלבים הבאים, אחרי שהפסידה את שני משחקיה הראשונים. אולי דווקא העובדה שהיא שיחררה משורותיה את הוראס ג'נקינס עשויה להפיח בה תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully