וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחביה רוכב שנית

יואב ויכסלפיש

2.3.2007 / 15:32

האווירון איבד את הקסם, פליקס חלפון עדיין בכושר ולהפועל ת"א יש כבר תואר, גביע הוותיקים. האם שלמה שרף יתפטר?

מערכת וואלה

צילם וערך: אמיר לב

העיקר זה הרומנטיקה

עוד לפני חצי גמר טורניר הוותיקים מודיע אלון מזרחי שהשערים שיכבוש הערב לא ירחיקו אותו מעודד מכנס בטבלת מלך השערים של כל הזמנים. בהמשך מתברר שהאווירון איבד את הקסם ואפילו החמיץ את הפנדל המכריע בגמר מול משה מרקוביץ' האלמוני, שאכל בעיקר ספסל בתחילת שנות ה-80 אבל הספיק להפסיד בגמר הגביע בפנדלים מול בני יהודה ב- 81'. אהוד בן טובים, האיש והסמל, מחייך בראיונות לתקשורת אבל ללא החולצה הכתומה.

הכרוז, עו"ד איתן ארז, מנווט את העניינים עם הרמקול, משימה די פשוטה עבור מי שניצח את ערוץ הספורט בבית המשפט וחייב אותו להעביר תכנים מ-5 פלוס ל-5. הליהוק לא הפריע כמובן לערוץ הספורט לשדר את הטורניר ב-5 פלוס.

ביציע המערבי התמקמו פרצופים מוכרים: שחקני עבר, מאמנים ועסקנים. גם בני פלס, מפקד כוח השיטור ב"וינטר" בשבתות, לא נפקד מהמסדר. את המזרחי איכלסו האוהדים הצעירים, שהצליחו כמובן להגניב חזיזים מתחת לאפה של המשטרה. רמקולים השמיעו את שירי הכדורגל המקומיים החל משנות ה-70 אבל בלי צביקה פיק והשירים המיתולוגיים של הכח ונתניה.

חצי הגמר הראשון בין בני יהודה למכבי חיפה הסתיים ללא שערים למרות הוראות שחילק אוהד חיפה עם רמקול. אלון חזן כבש את הפנדל המכריע ואייל חיים, שריד מאליפות 90' החמיץ מול גיורא אנטמן. חיפה נקמה סוף סוף את ההפסד בפנדלים בחצי הגמר מ- 1981. פליקס חלפון, עדיין שחקן פעיל, לא ביזבז זמן והבקיע את שער השדה היחיד של הערב אחרי דקה נגד בית"ר ירושלים. מלמיליאן ושות', עם נצח מסובי (גם הוא פעיל) ואבי גולדר בחוד במקום אוחנה, לא הצליחו להשוות והפועל עלתה לגמר. ובלי בלאגן אי אפשר: במהלך הערב הודיע הכרוז שהמשטרה דורשת מבעל השברולט להפסיק לחסום את יציאת החירום.

גמר גביע בין הפועל ת"א למכבי חיפה עדיין לא היה, אז האדומים עשו את הסיפתח. אחרי 25 דקות ללא שערים הגיע תור הפנדלים. אנטמן עצר את מוריס ז'אנו אבל יניב כהן, מנכ"ל נצרת עילית, והאווירון החמיצו. אחמד מוסא סגר עניין והגביע הוא אדום. איצ'ה מנחם הבטיח שרחביה רוזנבוים, מאמן אלופת 69', ימשיך לאמן את הקבוצה גם בטורניר הבא. שלמה שרף הבטיח שאם אין גביע הוא מתפטר, עכשיו נראה אם הפעם הוא ייקח אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully