וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן סרור הורחק לארבעה משחקים

28.2.2007 / 19:15

ועדת המשמעת של ההתאחדות הענישה את קשרה של הפועל פ"ת בגלל התחצפותו לשופט במשחק גביע הטוטו נגד הכח עמידר ר"ג

עידן סרור, קשרה של הפועל פ"ת, יירצה עונש הרחקה וייעדר משני משחקיה הקרובים של הקבוצה, כך קבעה הערב (רביעי) וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. סרור התייצב בפני הוועדה בגלל התנהגותו במשחק גביע הטוטו נגד הכח עמידר ר"ג, שנערך לפני שבועיים.

במהלך המשחק השחקן התחצף לשופט שי שטרית ומצא עצמו מורחק. ההתאחדות החליטה להעמיד לדין את השחקן, על אף שריצה את עונש ההרחקה המקובל. הפועל פ"ת לא אהבה את יחס ההתאחדות, וקבלה על כך שייאלץ לרצות עונש כפול, אך סרור גרר בגליונו עונש של שני משחקים על תנאי על עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית ממשחק גביע הטוטו בתחילת אוגוסט 2006, נגד מכבי נתניה, כך שלא היה ממש בטענות המועדון.

מאחר ומדובר בעבירה שנייה של סרור באותה עונה, פסקה הוועדה על עונש הרחקה מארבעה משחקים בפועל לשחקן, ללא קשר לעונש על תנאי, שנשאר תלוי נגד השחקן. סרור כבר ריצה שני משחקים מעונשו, כשנעדר ממשחקי הקבוצה מול בית"ר ירושלים ומכבי ת"א, ועתה ייעדר משני המשחקים הקרובים נגד מכבי ת"א ובני יהודה.

אחרי שאוהדי הקבוצה פוצצו אמש את האימון וקראו למאמן אייל לחמן להתפטר, התנהל היום אימון הכחולים כשורה ועבר ללא ארועים חריגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully