וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לא מפחד לדבר על אליפות"

לי בוץ

28.2.2007 / 19:45

הקפטן והסמל של מכבי ת"א הנמיך ציפיות כל העונה, אבל עכשיו הוא כבר לא מתבייש. הקבוצה סיימה ב-1:1 מול מכבי חיפה בגביע הטוטו

במשחק שנערך הערב (רביעי) בבית א' בגביע הטוטו בין מכבי ת"א למכבי חיפה בקרית אליעזר, סיימו השתיים ב-1:1. שתי הקבוצות איבדו את סיכוייהן להעפיל לשלב הבא עוד לפני ההתמודדות ולמאמנים ניתנה הזדמנות לשתף שחקני ספסל ולתת מנוחה לשחקנים בכירים.

בדקה ה-7 הגיעה חיפה להזדנות הראשונה במשחק, כשתומר חמד החמיץ מקרוב לאחר מסירה של ליאור רפאלוב. שתי דקות מאוחר יותר החזירו הצהובים עם החמצה משלהם, כשהגבהה טובה של ארז מסיקה מצאה את הראש של יוסי שבחון, שנגח מקרוב החוצה.

בדקה ה-15 בעיטת שוער של סלומון מצאה את שלומי ארבייטמן חופשי, אך האחרון בעט חזק החוצה. עשר דקות למחצית, הכנסת כדור של מיליאן מרדקוביץ' מצאה את שבחון, ששוב פספס את המסגרת והקבוצות ירדו למחצית ללא שערים.

בדקה ה-75 יצאו הירוקים למתפרצת בסופה כבש המחליף ארז יוסף מול גיא סולומון והעלה את קבוצתו ל-0:1. 4 דקות מאוחר יותר ניסה ארז מסיקה להשוות, אבל בעיטה חופשית שלו מצאה את תום אלמדון מוכן בשער החיפאים.

בדקה ה-90 הישוו הצהובים משער של תמיר כחלון המחליף. כחלון קיבל כדור מצד ימין ודחק פנימה. 1:1 בסיום.

הרכב מכבי חיפה: תום אלמדון, מוחמד שחבארי, רפאל אולארה, מור ממן, שניר משען, בירם כיאל (ארז יוסף 70), עבאס סואן, רביד גזל, ליאור רפאלוב (לואב כיאל 65), שלומי ארבייטמן, תומר חמד.

הרכב מכבי ת"א: גיא סולומון, קובי מוסא (עמירם שקלים 46), אדר כהן, מילאן מרטינוביץ', ארז מסיקה, ניסו קפלוטו, יוסי שבחון (דיאן איליץ' 46), עדי סלוניקי (עמרי רון 65), חי אטיאס, רועי דיין, מילאן מרדקוביץ' (תמיר כחלון 46).

נמני: "המטרה העיקרית להיות באירופה"

קפטן מכבי ת"א, אבי נמני, דיבר בסיום המשחק על המטרות של קבוצתו לקראת פתיחת הסיבוב השלישי: "זה לא שאני מפחד לדבר על אליפות, אבל אנחנו מתמודים מול יריבות לא פחות טובות מאיתנו. המטרה העיקרית שלנו היא להיות באירופה בעונה הבאה. עד עכשיו לא נכבשו הרבה שערים בליגה, ואני מקווה שהמגמה הזאת תשתנה בסיבוב השלישי".

נמני התייחס גם להגרלה הנוחה של מכבי: "אני לא יודע אם מקנאים בנו בגלל ההגרלה, אבל אם נגזר עלינו לזכות במשהו זה היה קורה גם אם ההגרלה היתה שונה. אני לא פסימי אבל צריך לעבוד קשה כדי לסיים במקומות הראשונים".

המאמן הצהוב, אלי כהן, הוסיף: "זו לא היתה הכנה לקראת שבת, זה היה סוג של משחק אימון כדי לתת לשחקנים שלא מקבלים מספיק דקות בדרך כלל להשתפשף. הוכחנו שיש לנו חמישה צעירים טובים, שמתאמנים איתנו ונוכל להשתמש בהם במידת הצורך".

על המשחק בשבת, אמר המאמן: "הולך להיות משחק קשה. אנחנו הולכים לפגוש אותם בפעם השניה ונשתדל לעשות את העבודה. אמנם חסרים לנו מספר שחקנים בעקבות פציעות וכרטיסים צהובים, אבל תמיד נסתכל למטה למחלקת הנוער ושם יש מספיק כשרונות בשבילנו".

נמני, ג'ובאני רוסו ואבי יחיאל, שלא נכללו בסגל למשחק הערב, ערכו אימון קל בקרית אליעזר לפני שריקת הפתיחה. מחר יפתחו הצהובים בהכנות למשחק השני תוך שבוע מול הפועל פ"ת בבלומפילד (שבת, 17:05).

אלי כהן יחסר במשחק את מילאן מרטינוביץ', שירצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים. כמו כן, נכון לעכשיו עדיין לא ברור מי מבין ארבעת הפצועים – יובל שפונגין, עומר פרץ, שירן ייני וליאור ז'אן, אם בכלל, יהיה כשיר לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully