וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודינזה עצרה את אינטר

28.2.2007 / 17:52

רצף הניצחונות של הנראזורי, 17 במספר, נקטע אחרי 1:1 מול אודינזה. טוטי כבש צמד ב-2:2 מול קייבו והוא בדרכו למלכות השערים

המחזור ה-26 בסריה A נדד היום (רביעי) לאמצע השבוע, וכמה מקבוצות הצמרת כנראה לא קיבלו הודעה על כך והציגו משחק מנומנם למדי. אינטר, שמאז ה-25.10 לא הפסיקה לנצח, נעצרה עם 1:1 מול אודינזה. רומא חזרה מורונה עם 2:2 בלבד מול קייבו ומילאן חזרה מסיציליה עם תיקו 0:0 מול פאלרמו, מה שאיפשר ללאציו (1:3 על קטאניה) ואמפולי (1:3 על מסינה) לשפר עמדות במאבקי הצמרת.

לאור סיכוייה העגומים של רומא להשיג את אינטר בפיסגה, יתמקד כעת טוטי במירוץ לתואר מלך השערים, בו הוא מוליך בביטחה אחרי הצמד שלו היום, עם 16 שערים, לפני לוקה טוני מפיורנטינה, שכבש 13 שערים עד כה.

אינטר - אודינזה 1:1

הרצף נעצר. זהו נגמר. אחרי 17 ניצחונות רצופים אירחה אינטר את אודינזה ויצאה "רק" עם תיקו. כריסטיאן אובודו הפתיע את הנראזורי עם שער בדקה ה-47, אבל הרנן קרספו הישווה בדקה ה-66.

קייבו - רומא 2:2

סגנית המוליכה כבר היתה קרובה מאוד להפסד אחרי צמד של אריון בוגדאני (17) ופרנקו סמיולי (33), אבל אז התעורר הסופרסטאר של הרומאים, פרנצ'סקו טוטי, שהרשית פעמיים (35 ו-49).

פאלרמו - מילאן 0:0

הריצה של הרוסונרי נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, למרות שלא היו חסרות להם הזדמנויות לצאת עם שלוש נקודות מסיציליה, כשקאקה הגדיל לעשות והחמיץ פנדל בדקה התשיעית. למרות הקירטוע המתמשך שלה, פאלרמו עדיין ממוקמת בביטחה במקום השלישי, המוביל לליגת האלופות.

*סוכנו של פיליפו אינזאגי, חלוצה של מילאן, הכחיש את השמועות על טרייד אפשרי שיחליף בינו לבין וינצ'נזו מונטלה, שחקנה של רומא המושאל כרגע לפולהאם. "זו שמועה מגוחכת, לפיפו יש חוזה עם מילאן והוא מאוד נאמן למועדון ולאוהדים".

* מרקו בוריילו, חלוצה הצעיר של מילאן שנתפס בבדיקת חומרים אסורים בסוף דצמבר בעקבותיה הושעה עד קבלת עונשו, זכה היום לגזר דין של שלושה חודשים בחוץ למגרשים, עונש שיסתיים בסוף חודש מרץ.

משנה מאמן משנה מזל?

טורינו - קליארי 0:1

בקרב בין שתי קבוצות שפיטרו רק השבוע את מאמניהן, יכולה בסופו של דבר רק טורינו להכריז שהחילוף על הקווים היה אפקטיבי. שער של צ'זארה בובו בדקה ה-24 עשה את ההבדל, והפך את הבכורה של ג'יאני דה ביאצ'י למוצלחת, ואת זו של מרקו ג'יאמפאולו למאכזבת.

רג'ינה - פיורנטינה 1:1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים נעצרה הרכבת של פיורנטינה ברג'יו קלאבריה מול רג'ינה, שצברה עוד נקודה קריטית במאבקה נגד הירידה. פסקוול פוג'ה נתן למקומיים את היתרון בדקה ה-57, אדריאן מוטו הציל את הויולה עם פנדל מוצלח שלוש דקות לסיום.

אמפולי - מסינה 1:3

אמפולי ממשיכה לאיים בצורה רצינית על המקום המוליך לליגת האלופות בשנה הבאה, והקורבן הפעם היתה מסינה המסכנה מהתחתית. לוקה סאודטי, המושאל מאטאלנטה, היה חתום על שניים מהשערים (14 ו-62), ולינו מרזוראטי, המושאל ממילאן, הוסיף אחד משלו (35). אדגר אלברז, שכבש בשבת שער ניצחון דרמטי על סיינה בדקה ה-90, שוב כבש בדקה האחרונה, אבל הפעם הצליח רק לצמק את התוצאה.

יתר התוצאות:

לאציו - קטאניה 1:3
ללאציו: גוראן פנדב (60), סבסטיאנו סביליה (88), תומאסו רוקי (94). לקטאניה: ג'וזפה קולוצ'י (17).

סמפדוריה - אטאלנטה 1:2
לסמפדוריה: פאביו בזאני (70), סרג'יו וולפי (83, בפנדל). לאטאלנטה: ניקולה ונטולה (8).

אסקולי - פארמה 0:0
סיינה - ליבורנו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully